728 x 90

بادیه سوریه قتلگاه شبه‌نظامیان رژیم ایران

بادینه قتلگاه نیروهای رژیم ایران
بادینه قتلگاه نیروهای رژیم ایران
بادیه سوریه به قتلگاه پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران تبدیل شده است. رژیم اسد با پشتیبانی شبه‌نظامیان رژیم ایران در تلاش هستند تا راه مرزی خود به عراق را باز کرده و مسیر زمینی ارسال شبه‌نظامی به سوریه را هموار کنند. اما با پاسخ ارتش آزادی سوریه مواجه هستند.

فارس منجد مدیر دفتر مطبوعاتی یکی از یکانهای ارتش آزادی سوریه

نبردهای بادیه شام میان نیروهای ما از یک‌سو و شبه‌نظامیان رژیم ایران از سوی دیگر که از پشتیبانی هوایی روسیه برخوردارند، ادامه دارد. شبه‌نظامیان تلاش می‌کنند که در بادیه سوریه نفوذ و پیشروی کنند تا بر مساحت بیشتری از بادیه سوریه مسلط شوند. هدف آنها رسیدن به مرز سوریه با عراق است تا به این ترتیب راه زمینی از تهران به بیروت که از طریق بادیه سوریه می‌گذرد، باز کنند.

شبه‌نظامیان رژیم ایران با انواع سلاحها و پشتیبانی هوایی روسیه، چندین حمله سنگین علیه ما انجام دادند. الحمدلله ما تمامی این حملات را متوقف کردیم و آنها را عقب راندیم. ما نبردهای خود در چارچوب عملیات «زمین از آن ماست» را تکمیل کردیم. ما مدتی است این عملیات را شروع کرده‌ایم. ما در جریان این نبردها موفق شدیم تلفات زیاد جانی و خسارتهای تسلیحاتی به شبه‌نظامیان رژیم ایران وارد کنیم. ما هم‌چنان به‌عملیات نظامی خود با هدف بازپس‌گیری مناطقی که رژیم اسد و شبه‌نظامیان با پشتیبانی هوایی روسیه اشغال کرده‌اند، ادامه می‌دهیم. ما به یاری خدا چندین منطقه استراتژیک در بادیه سوریه را بازپس گرفتیم. ما مواضع نظامیان اسد را نیز با موشکهای کاتیوشا و توپخانه در هم کوبیدیم که تمامی اصابتها دقیق بود که مراکز تجمع شبه‌نظامیان رژیم ایران و مواضع نظامیان اسد در بادیه سوریه هدف قرار گرفتند. به یاری خدا ما جنگ با این رژیم تا آزادسازی بادیه سوریه و وصل آن به غوطه شرقی دمشق و قلمون شرقی ادامه می‌دهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afcb201c-9ba9-4226-b5cb-8c1a9a26306d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات