728 x 90

-

اقدام به خودکشی در زندان قزلحصار

-

خودکشی در رژیم آخوندی
خودکشی در رژیم آخوندی
جمعه شب 28شهریور یک زندانی در اعتراض به شرایط طاقت‌فرسای زندان اقدام به خودکشی کرد.

وی که ”رستم گ“ معرفی شده، هم‌اکنون در بیمارستان تحت مراقبت پزشکی قرار دارند.

این زندانی هفت سال پیش بازداشت و به حبس ابد محکوم شد.

وی چند فرزند محصل دارد. کوچکترین فرزندش دو ماه بعد از دستگیری او به دنیا آمد و اکنون هفت‌ساله است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afb945a2-6181-4ffa-bd52-8ffe79fbb075"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات