728 x 90

اخبار سوريه,

انهدام مرکز گردان ۱۳۸ نیروهای اسد در درعا توسط رزمندگان

-

 -
-
تلویزیون اورینت:
ضربات پی‌درپی و نبردهای مستمر رزمندگان با گردان 138 مستقر در اطراف شهر درعا باعث انهدام مراکز این گردان و آزادسازی شهر نوا شد. رزمندگان در این نبردها همچنین توانستند راههای پشتیبانی نیروهای اسد را در این مناطق قطع کنند.
 


طی روزهای اخیر نیروهای اسد در غرب درعا شکستهای سنگینی را تجربه کردند. رزمندگان با پشت سرگذاشتن خطوط دفاعی شهر شیخ مسکین توانستند خود را به منطقه مهم نظامی در تل الحمد برسانند.

رزمندگان ارتش آزادی نام این عملیات خود را «نور» گذاشته بودند.

یک رزمنده: اهمیت استراتژیک تل الحمد قطع ارتباط و پشتیبانی نیروهای اسد در نوا و شیخ مسکین بود. ما پس از به کنترل درآوردن این منطقه مهم توانستیم به سایر مراکز اسد در نوا یورش ببریم و بسیار راحت‌تر پایگاههای دشمن در اطراف شیخ مسکین را به کنترل درآوریم.

بعد از زمین‌گیر کردن گردان 112در شرق درعا، رزمندگان عملیات خود را برای کنترل کامل شهر نوا آغاز کردند. نیروهای وحشت‌زده اسد بسیار سریع مراکز خود را ترک کردند و در داخل گردان 82هوایی در اطراف شهر شیخ مسکین مستقر شدند.

یک رزمنده: به لطف خدا شهر نوا به‌طور کامل آزاد شد و جوانان انقلابی با کمک هم و با شرکت گردانهای مشترک ارتش آزادی تمامی مناطق نظامی و حیاتی شهر را فتح کردند.

بعد از آزادسازی شهر نوا، رزمندگان به‌خاطر این پیروزی بزرگ به شور و شادمانی پرداختند، آنها می‌گویند با این پیروزی یک گام دیگر به سمت دمشق نزدیک شدند.

یکی از شهروندان: به لطف خدا، اهالی شهر نوا به یک پیروزی بزرگ رسیدند اکنون تمامی مناطق شهر نوا از ستم حکومت اسد آزاد شده است، ما حالا در مقر فرماندهی گردان 112 اسد هستیم. محلی که در آنان مردم دستگیر و شکنجه می‌شدند. ما الآن بسیار خوشحالیم و از بابت آزادسازی شهر دعا می‌کنیم و انشاء الله که به‌زودی کل مردم سوریه آزاد خواهند شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afb6ba93-0287-4440-9080-b68b13309604"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات