728 x 90

فقر در ایران,

علم الهدی و ماری آنتوانت

-

علم الهدی و ماری آنتوانت
علم الهدی و ماری آنتوانت
در خبرهای روز جمعه 29مرداد آمده بود که آخوندی به اسم اسدالله ایمنی نمایندهٴ خامنه‌ای در استان فارس، در نماز جمعهٴ آن شهر گفت: «قدرت دفاعی باید روز به‌روز تقویت بشود، حتی اگر لازم شد باید از آب و نان ملت گرفته شود و قدرت دفاعی تقویت بشود، باید موشکهای نقطه زن، دوربرد، موشکهایی با قدرتهای متفاوت و بردهای متفاوت داشته باشیم… این افتخار است برای ملت ایران که بتواند موشک با دو هزار کیلومتر با قدرت نقطه زنی داشته باشد» .
اگر به معرفی نامه مختصر آخوند ایمانی در عرصه مجازی مراجعه کنید می‌بینید که وضع مالی‌اش مثل بقیهٴ آخوندها بد نیست، یعنی در واقع خوب است یا بهتر گفته باشیم توپ است، توپ توپ!

به معرفی نامه حضرتش در سایتهای خودشان که مراجعه کنید می‌بینید خرج و مخارج نامبرده در حدی است که در کازرون و بوشهر سه تا مدرسه آخوندی (حوزه علمیه) ساخته،

چند شعبه دانشگاه آزاد (که یکی از بزرگترین نهادهای انتفاعی مملکت است تا جایی که بر سر مالکیتش بین خامنه‌ای و رفسنجانی دعواست) و پیام نور و... در کازرون، از ممتلکات! ایشان است،

همان‌طور که زایشگاه و بیمارستان فاطمیه کازرون و... هم در شمار املاک نامبرده است.

حالا آدمی با این همه مال و منال آمده و می‌گوید: از آب و نان ملت بگیرید و خرج موشک سازی کنید! در حالی‌که خیلی از مردم حتی نان شب هم برای رفع گرسنگی ندارند!

گرسنه خوابیدن بخش بزرگی از مردم ایران، حرف جدیدی نیست، تبلیغات مخالفان هم نیست و همگان می‌دانند:
چندی پیش پاسدار قالیباف شهردار تهران گفته بود که 20 درصد تهرانیها شبها سر گرسنه بر زمین می‌گذارند.

حالا معاون وزیر بهداشت همین رژیم آمده و می‌گوید 30 درصد ایرانیها! شبها حتی نان خالی برای خوردن ندارند! (روزنامه حکومت ابرار30مرداد)

از این قبیل آمارها باز هم هست، همان‌طور که از آن قبیل رهنمودها هم کماکان هست، مثلاً احمد علم‌الهدی امام جمعهٴ مشهد که اخیراً برای خودش در مشهد حکومت جداگانه ایجاد کرده و خارج از قوانین مرکز، رفتار می‌کند در یکی از سخنرانیهایش گفته: اگر مرغ در دسترس نیست، آن را با یک ماده پروتئینی دیگر جایگزین کنید!

آدم یاد ماری آنتوانت همسر لویی شانزدهم می‌افتد که وقتی فهمید مردم به علت نبود نان دارند تظاهرات می‌کنند با تعجب گفت: خب اگر نان ندارند، بروند بیسکویت بخورند!

حالا نوبت رسیده به ورژن ایرانی ماری آنتوانت (یعنی حضرت امام جمعه) که می‌فرمایند: اگر مرغ نیست یک مادهٴ پروتئینی دیگر بخورید!، شاید مثلاً قرقاول؟ !

بعد هم با نیش و کنایه به مردم گفته:
مشهدی‌ها مگر اشکنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش کرده‌اید؟

بله چشم!
حتما!
اشکنه هم می‌خوریم! اشکنه که سهله، اما...
اما ملت ما نشان داده که با اشکنهٴ پیاز داغ که چه عرض کنم! سرداران ما مثل ستارخان و مجاهدان تبریز با علف، رفع گرسنگی کردند تا سرانجام دیکتاتور را از مملکت بیرون کردند، همان‌طور که فرانسویها ماری آنتوانت و همسرش را به گیوتن سپردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aca686cb-5396-4d1e-aef8-25f4113d417b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات