728 x 90

کانون‌های شورشی: گرامی‌داشت سالروز شهادت مجاهد شورشی محمد کرد زنگنه و روز جهانی کارگر

گرامیداشت سالروز شهادت مجاهد شورشی محمد کرد زنگنه
گرامیداشت سالروز شهادت مجاهد شورشی محمد کرد زنگنه

گرامی‌داشت سالروز شهادت مجاهد خلق محمد کرد زنگنه

فرمانده کانون شورشی مجاهد خلق محمد کرد زنگنه در اردیبهشت ماه سال ۹۷ حین عملیات شعارنویسی به‌ مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی کارگر هدف رگبار پاسداران شب و تباهی قرار گرفت و در بیمارستان بر سر پیمان با خدا و مردمش به‌ شهادت رسید و با خون پاکش راهگشای کانون‌های شورشی و مردم قهرمان ایران گردید.

 

مجاهد شورشی محمد کرد زنگنه در ارتباط مستقیم که با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران در تاریخ ۲۹بهمن ۹۶ داشت پژواک صدای مردم ایران بود که فریاد یک خلق تحت ستم را انعکاس داد و نویدبخش آینده‌ای نو در ایران این زیباترین وطن گردید و با ایمانی سترگ بر راه مقاومت یک ملت اسیر پای فشرد.

 

فعالیتهای تبلیغی مجاهد شهید محمد کرد زنگنه 

مجاهد شورشی با شور و اشتیاق بسیار و در نبردی مداوم با پاسداران و رژیم سرکوبگر از هر فرصتی برای رساندن اعتراضات مردم ایران با نوشتن شعارهای ضدحکومتی و پخش تراکت های انگیزاننده همه را به قیام برای سرنگونی دعوت می کرد و در همین مسیر بود که هدف پاسداران سرکوبگر قرار گرفت و جان به جانان سپرد تا ایرانی عاری از ظلم را گواهی کرده و مهر نماید. 

 

 

فعالیت کانون های شورشی در گرامیداشت سالروز شهادت محمد کرد زنگنه در شهرهای ایران

 

 

فعالیت کانونهای شورشی در گرامیداشت روز جهانی کارگر

کانونهای شورشی در شهرهای تهران، اراک، کرمان، کرمانشاه، شیراز، قزوین، سبزوار، خوزستان، قم، چهارمحال و بختیاری، خرمشهر، بهبهان، نیشابور و کاشان، با نصب تراکتهایی،  ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر را گرامی داشتند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab97d80a-c51c-46e2-8c9d-8b84bfb55001"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات