728 x 90

فیلمهایی از هفتمین روز اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای ایران - ۷خرداد ۹۷

اعتصاب رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در ۲۵۷شهر در ۳۱استان کشور برای هفتمین روز ادامه یافت

روز دوشنبه هفتم خرداد؛ رانندگان دلیر و زحمتکش کامیون و خودروهای سنگین برای هفتمین روز متوالی در شهرهای مختلف میهن به اعتصاب خود ادامه دادند. رانندگان از جمله در تهران؛شاهین دژ، جویبار، اردبیل، سنندج، کلاله؛ اصفهان؛ مرند؛ پلدختر؛ شاهرود؛ سمنان؛ دامغان؛ بستان آباد؛ نکا؛ بلداجی؛ بیجار؛ بندرعباس؛ خرم‌آباد؛ کرمانشاه؛ رومشگان؛ نیشابور؛ کرمان؛ همدان؛ دلیجان؛ سنندج؛ رستم آباد؛ کنگاور؛ اردبیل؛ دهگلان؛ مشهد؛ شهرضا؛ کفرود؛ پیرانشهر، صومعه سرا، فومن و آستارا به اعتصاب خود ادامه دادند.

در همبستگی با اعتصاب سراسری رانندگان کامیون در ۲۵۷شهر، روز دوشنبه کارکنان ترمینال بار تهران اعتصاب کردند و با برپایی تظاهرات شعار سر دادند نترسید نترسید ما همه با هم هستیم و بازاریان و کسبه تهران را نیز به اعتصاب فراخواندند.

 

رانندگان کامیون در کلاله با راه‌انداختن ستون طولانی از کامیونها، و با به صدا درآوردن بوقهای ممتد در جاده اصلی این شهر؛ ادامه اعتصاب خود را اعلام کردند.

رژیم آخوندی در شهر سنندج در وحشت از اعتصاب قدرتمند و متحد رانندگان کامیون، گله‌ای از مأموران سرکوبگر انتظامی را به محل تجمع معترضان اعزام کرد. در کنگاور نیز رژیم مأموران خود را اعزام کرده و به دروغ به رانندگان کامیون گفته است که اعتصاب به پایان رسیده است. اما رانندگان هوشیار؛ این فریب رژیم را باور نکرده و به اعتصاب خود ادامه دادند.

 

صفهای طولانی در پمپ‌بنزینها در سردشت

به‌دنبال اعتصاب سراسری رانندگان و کامیونداران، صفوف طولانی در پمپ‌بنزینها در سردشت تشکیل شده است. فرماندار رژیم در سردشت در بیانیه‌یی در وحشت از شکل‌گیری اعتراضات، مردم را به آرامش فراخواند و به دروغ اعلام کرد در جایگاههای سوخت، کمبود بنزین وجود ندارد.

 

ششمین روز اعتصاب کامیونداران

در ششمین روز اعتصاب کامیونداران، رانندگان نفت‌کش‌های شرکت نفت سنندج در اعتراض به وضعیت معیشتی خود مقابل این شرکت سفره‌های خالی پهن کردند. رژیم آخوندی در هراس از گسترش این حرکت اعتراضی مأموران سرکوبگر انتظامی خود را به این محل گسیل کرد.

در کرمان، رانندگان تانکرهای سوخت شرکت نفت نیز دست از کار کشیدند.

در یک اقدام نمادین، در کشور گرجستان. رانندگان ایرانی در همبستگی با اعتصاب سراسری کامیونداران ایران.اقدام به اعتصاب کرده و از بارگیری خودداری کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06c08c39-0704-45d1-b016-9405993d4fc1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات