728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

کلاهبرداری نزدیکان نوری مالکی

-

تسلیحات
تسلیحات
عراق یعنی هرج و مرج و آشفته بازار، مالکی می‌گوید قرارداد 4میلیارد دلاری با روسیه لغو شده اما معاون وزیر دفاع عراق می‌گوید قرارداد به قوت خوب باقی است! می‌گویند علی دباغ هم در کلاهبرداری این قرارداد دست داشته است.
 
گزارشی از تلویزیون الجزیره
قائم‌مقام وزارت دفاع عراق تکذیب کرد که دولت این کشور قرارداد چهار میلیارد و دویست میلیون دلاری تسلیحاتی با روسیه را لغو کرده است. این در حالی است که عراق اعلام کرده تحقیقاتی در مورد یک کلاهبرداری د‌ر رابطه با این معامله آغاز کرده است. توافق بر سر معامله تسلیحاتی در جریان دیدار نوری مالکی از روسیه در اکتبر صورت گرفت.

صلاح‌الدین الدلیمی، قائم‌مقام وزارت دفاع: این معامله صورت خواهد گرفت، ولی نباید فراموش کرد که بحث سلاح است، شما به بازار برای خرید دستمال کاغذی که نرفته‌اید! این یک معامله بزرگ است. این‌طور نیست که پس از ده بیست روز معامله تکمیل شود و کالا برسد، بحث مسائل تکنیکی و مالی در میان است. شاید کمیته تسلیحاتی به این نتیجه برسد که این معامله مناسب نیست و دوباره قرارداد ببندند، اما توقف خیر! به کسانی که می‌خواهند این معامله را متوقف کنند، من می‌گویم هرکاری بکنید، این معامله متوقف نمی‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9a3fb5a-4838-49cc-b12b-81772d9b830f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات