728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار شریعتمداری رفسنجانی را بهترین شکار برای دشمنان دانست

-

رفسنجانی و پاسدار شریعتمداری
رفسنجانی و پاسدار شریعتمداری
در آستانه نمایش انتخابات و در ادامه جنگ گرگها، پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان رفسنجانی را تحریف کننده خمینی و بهترین شکار برای دشمنان دانست.

وی که عصر روز چهارشنبه 25آذر در جمع مزدوران بسیجی سخنرانی می‌کرد گفت: ”خط امام خاطره و رؤیا نیست که هر کسی هر طوری دلش بخواهد آن را تعریف کند، بلکه از همان ابتدا اصول و تعریف مشخصی داشته است. … تحریف شعبه‌های مختلفی دارد و این روزها تحریف محتوا درباره شخصیت و اصول امام صورت می‌گیرد.

گرداننده ورق پاره کیهان افزود: ”دشمن برای تحریف محتوا از چند زاویه وارد می‌شود. دشمن نمی‌تواند از زبان امام تحریف کند، … لذا ابزار او باید از زبان خودیها باشد، آن هم نه از زبان خودیهای معمولی، بلکه باید از زبان کسانی بگوید که سابقه حضور مثبت در انقلاب را داشته باشد و این افراد بهترین شکار برای دشمنان و پیاده کردن خواسته‌ها‌شان است “.

پاسدار شریعتمداری با وحشت از تسلط باند رفسنجانی – روحانی بر مجلس و خبرگان ارتجاع گفت: ”برادران و خواهران اجازه ندهید فضا عوض شود و دست کسانی بیفتد که اولاً کم شمارش هستند. آنها کم شمارش هستند مثل ژنرال‌های بی‌سربازی هستند که فقط سر و صدا دارند، فقط رسانه‌های خارجی را دارند، اما پیاده‌نظام ندارند، اما اگر فضا عوض شود سوار خواهند شد. بچه حزب‌اللهی‌ها اجازه ندهند فضا عوض شود، از سر و صدای آنها نترسید. چیزی ته آنها نیست و فقط سر و صدا می‌کنند “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a89dae4b-ccab-4d80-8e59-0bdd1b835a5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات