728 x 90

نمای روز ـ بالاترین آمار قربانیان کرونا

چرا اطلاعات و آمار قطره چکانی؟ چرا آمار کتمان می‌شود؟

مجری تلویزیون رژیم: «مردم کرونا می‌گیرند مردم می‌میرند و همین مردم هم برای آمارها نامحرم هستند».

هدف چیست؟ پنهان‌کاری تا کی؟

مجتبی اعتمادی ـ ۲۲خرداد ۹۹: «امروز یک خبر بسیار به‌هرحال عجیب در رسانه‌ها مطرح شد و این‌که آمار و ارقام را وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دستور داده به تمام استانها نه تنها استان خوزستان که آمار و ارقام را شما اعلام نکنید ما از طریق سخنگوی وزارت بهداشت آن را اعلام می‌کنیم».

البته این موضوع جدید نیست. از روز اول خامنه‌ای بنا را بر پنهان‌کاری گذاشت.

نیک‌بخت ۳اردیبهشت ۹۹: «بالاخره شورای عالی امنیت ملی و حراست وزارت بهداشت و اینها اعلام کردند آمار ندهید نگفتند چرا ندهید یا چرا بدهید دو تا وجه دارد دو تا تحلیل میشه رویش کر».

مجری: «الآن همه استانها آمار نمی‌دهند دیگه»؟

نیک‌بخت: «همه استانها آمار نمی‌دهند».

خامنه‌ای: «ما مسئولانمان با صفا و صداقت! از روز اول با شفافیت خبررسانی کردند»!

فضاحت پنهان‌کاری آن‌قدر بالا گرفت که لاری در تلویزیون حکومتی ناگزیر اعلام کرد: «تعداد نفراتی که از دست دادیم آمارش ۳رقمی شده. ۱۰۷ را طی ۲۴ساعت گذشته از دست دادیم».

ارائه این آمار که بخشی از واقعیت است، بیانگر ناتوانی رژیم در پوشاندن واقعیت صعود منحنی کرونا است.

این است واقعیت نظامی که مردم را رمه و قربانی امنیت نظامش می‌خواهد.

آخوند روحانی ۲۴خرداد ۹۹: «یعنی نه واکسن الآن پیش روی ما هست نه دارو پیش روی ما هست و نه اون ایمنی جمعی و رمه‌ای به‌وجود آمده هیچ‌کدام که بگوییم در یک جامعه‌ای ۶۵درصد مردم گرفتند و عبور کرده و بنابراین خیلی نباید نگران باشیم».

همه پنهان‌کاریها، نشانه هراس بی‌پایان نظام از خطر قیام و موج خروشان مردم محرومی است که به کمتر از سرنگونی رضایت نمی‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3da7d97-c633-4ac5-a3f7-407dfa2c6701"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات