رژیم ضدبشری آخوندی صبح پنجشنبه 14آذر ماه یک زندانی را در زندان مرکزی گچساران بدار آویخت. دو زندانی ا نیز در زاهدان بدار آویخته شدند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d67ff72-02f2-42cd-b106-811fd8267bf2"></iframe>