728 x 90

سخنرانی مايكل موكيزی، وزیر دادگستری پیشین آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

مایکل موکیزی، وزیر  دادگستری پیشین آمریکا
مایکل موکیزی، وزیر دادگستری پیشین آمریکا

ما از سخنرانان شنیده‌ایم و باز هم خواهیم شنید برای اولین بار طی ۸سالی که من به این گردهمایی می‌آیم. ما شنیده‌ایم و باز هم خواهیم شنید که نهایتاً به‌نظر می‌رسد ستارگان در امتدادی قرار گرفته‌اند که می‌توان به آن‌چه همه ما خواهانش هستیم دست پیدا کنیم و آن سرنگونی رژیم آخوندی است. می‌شنویم فساد اقتصادی و فساد سیاسی در رژیم تهران در نهایت با پوسیدگی اخلاقی‌یی منطبق شده‌اند که همواره در ذات رژیم آخوندی بوده است. و جا دارد که از خانم رجوی تشکر کنیم که دهها سال از عمر خود را وقف تحقق این امر کرده است و همچنین از کسانی تقدیر کنیم که جانشان را در این راه از دست دادند و کسانی که دچار نقص‌عضو شدند و همچنین از اشرفی‌ها که رنج عظیمی را متحمل شدند و مردم آلبانی که شجاعانه از آنها استقبال کردند.

همه ما آگاه هستیم و شما آگاه هستید و حضور شما در اینجا نشان می‌دهد آگاه هستید که هیچ چیز در امور انسانی اجتناب‌ناپذیر نیست. ما امیدواریم ملاها سرنگون شوند ولی این امر به تلاش بیشتر نیاز دارد. شما اینجا هستید تا نشان دهید که آن تلاش انجام می‌شود و من به شما قول می‌دهم، من از طرف خودم و از سوی دیگران در هیأت آمریکایی به شما اطمینان می‌دهم که می‌دانیم تلاشهای ما نیز متوقف نخواهد شد تا روزی که بتوانیم در یک ایران صلح‌آمیز و آزاد به یکدیگر تبریک بگوییم.

متشکرم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cbf7239-aa96-4b61-a2fa-82880b42e442"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات