728 x 90

روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد: «ایرانی‌ها غمگین‌ترین مردمان جهان»!

ایرانی‌ها غمگین‌ترین مردمان جهان
ایرانی‌ها غمگین‌ترین مردمان جهان

«ایرانی‌ها غمگین‌ترین مردمان جهان»!

این عنوان یادداشتی در روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد است. گزارشی تکان‌دهنده که تأثیر ۴دهه دیکتاتوری سرکوبگر و غارتگر رژیم آخوندی، بر وضعیت روحی مردم ایران را بازگو می‌کند.

 

روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد، در یادداشتی با عنوان «ایرانی‌ها غمگین‌ترین مردمان جهان»، به‌وضعیت مردم در زیر حاکمیت ننگین آخوندی اعتراف کرد و نوشت: «جامعه ما شادی را گم کرده است... وضعیت نابسامان روانی و غمگینی مردم به‌وضوح در وقایع عادی زندگی مشهود است.

طبق تحقیقی در سال۲۰۱۵، ایران از بین۱۱۵ کشوری که فاکتور‌های شادی در آنها بررسی شده بود در رتبه ۱۰۵ قرار داشت. حدود هفت سال از این تحقیق می‌گذرد و بدون شک با توجه به افزایش فشار‌های اقتصادی و روانی در سال‌های اخیر، ایران به جایگاه آخر این جدول نزدیک شده و حالا مردم ایران جزو غمگین‌ترین مردمان جهان هستند. بخش مهمی از این‌که ایرانیان امروز به مردمی غمگین تبدیل شده‌اند ریشه در مشکلاتی دارد که روزانه با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند».

 

روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد آنگاه به‌آن روی سکهٔ این وضعیت، یعنی خطر انفجار خشم فرو خورد‌ة مردم اذعان کرد و با نگرانی هشدار داد: «آستانه تحمل مردم به‌شدت پایین آمده و با کوچکترین تحریکی صبر خود را از دست داده‌اند. بدون شک انسانی که از لحاظ روحی تأمین نیست، به‌راحتی این زمینه را دارد که دست به تخریب... بزند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97e00bf5-93f9-4c0c-8def-dfc983a1900f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات