728 x 90

اعتراض حقوق بشرى,

اعتراض مردم شیراز به جمع‌آوری بشقابهای ماهواره

-

تخریب دیشهای ماهواره توسط مزدوران سرکوبگر انتظامی
تخریب دیشهای ماهواره توسط مزدوران سرکوبگر انتظامی
اهالی شهرک گلستان در شیراز خشم و اعتراض خود را علیه یورش وحشیانه مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی برای جمع‌آوری بشقابهای ماهواره‌یی ابراز کردند. مأموران سرکوبگر از دیوار منازل بالارفته و بشقابهای ماهواره را به وسط خیابان پرتاب می‌کردند که باعث مجروح شدن ده تن گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/973e4368-a6e9-40be-b9a1-d41c5ab0665c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات