تلویزیون الشرقیه نیوز: تظاهرکنندگان در شهر خانقین در استان دیالی عراق امروز جاده استراتژیکی میان ایران و عراق را در اعتراض به قطع آب رودخانه الوند توسط رژیم ایران بستند. قطع شدن آب این رودخانه منجر به خشک شدن رودخانه و ضرر و زیان زیاد به کشاورزان شده است. روز یکشنبه هفته گذشته مردم خانقین در جاده استراتژیکی خانقین تحصن کردند و از ورود خودروهای ایرانی به داخل خاک عراق جلوگیری نمودند. متحصنان ۱ هفته به رژیم ایران مهلت داده بودند که اگر آب رودخانه الوند را باز نکند جاده را به روی خودروهای ایرانی به عراق خواهند بست.
تظاهرکنندگان در شهر خانقین جاده استراتژیکی میان ایران و عراق را بستند
-
- سیاست
- 1390/04/27
تظاهرات مردم عراق به دلیل فساد در دولت مالکی- آرشیو
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/adcda6b4-788b-45d7-9fbb-1d576f318ecd"></iframe>