728 x 90

اخبار سوريه,

نبردهای رزمندگان در شمال ادلب سوریه

-

--
--
تلویزیون اورینت:
«عین قریع» تنها راه مواصلاتی بین دو پایگاه وادی الضیف و حامدیه در اطراف ادلب به‌شمار می‌رود که رزمندگان تلاش دارند خود را به آن نزدیک کنند و این منطقه را برای نیروهای اسد به منطقه‌یی ناامن تبدیل کنند.
دو پایگاه وادی الضیف و حامدیه مراکزی هستند که روزانه از درون آنها گلوله‌های توپ و خمپاره به سمت مناطق مسکونی شلیک می‌شود، به همین دلیل انهدام این دو مرکز برای رزمندگان بسیار مهم و حیاتی است.
یک رزمنده: بین این دو پایگاه منطقه‌یی با نام عین قریع واقع شده است و ما سعی می‌کنیم با ناامن کردن و تهاجم به این منطقه که هلیکوپترهای اسد نیز در آن فرود می‌آیند، راه امدادرسانی نیروهای اسد را محدود کنیم، به یاری خدا در زمانی مناسب ضربه نهایی را بر آنها وارد می‌کنیم، ما با تمام امکانات سبک و سنگین خود از وطن و شرف خود به هر قیمت دفاع می‌کنیم.
توپ دست‌ساز که با نام جهنم در بین رزمندگان شناخته می‌شود، یکی از سلاحهایی است که در این نبردها به‌کار گرفته می‌شود ورزمندگان به وسیله‌ی آن اجازه نمی‌دهند این دو پایگاه از طریق عین قریع به‌راحتی ارتباط برقرار کنند و همدیگر را پشتیبانی نمایند.
رزمندگان با یورش روزانه خود به این دو پایگاه و زدن تونل همه توان خود را به‌کار می‌گیرند تا آنها را از کار بیندازند و مانع آتشباری این پایگاههای بر روی مردم بی‌دفاع شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96a3036d-2783-4d60-a0e4-5c4d888f6506"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات