728 x 90

تجمع اعتراضی در غیزانیه اهواز، میرجاوه، کارگران اخراجی سرعین و کشته شدن کولبران

تجمع فعالین حقوق زنان در سنندج
تجمع فعالین حقوق زنان در سنندج

مردم خشمگین غیزانیه در بی‌آبی و تشنگی

روز پنجشنبه۸خرداد یک هموطن اهوازی می‌گفت: «در غیزانیه مردم آب ندارند، مردم از تشنگی کشته می‌شوند، از مردم کوت عبدالله و اهواز و... . درخواست داریم که بیرون بریزند که امروز روز جهادشان است، به مردمی که در اینجا آب ندارند کمک بکنند.

اعتراض رانندگان ترانزیت میرجاوه

اعتراض رانندگان ترانزیت جمعه ۹خرداد از اینکه چهارماه ما نمی‌توانیم از مرز خارج شویم و اگر کار نکنیم از گرسنگی می میرم.

بیش از ۲۰۰ نفتکش همچنان معطل در مرز میرجاوه ماند‌ه‌اند. کامیونهای اعزامی از استان اصفهان چهار ماه است که در گمرک میرجاوه استان سیستان و بلوچستان متوقف شده است.

تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شرکت توسعه گردشگری ایران- شهرستان سرعین در مقابل فرمانداری

روز پنجشنبه ۸خرداد، کارگران اخراجی شرکت توسعه گردشگری ایران در شهرستان سرعین برای بازگشت به کار در مقابل فرمانداری این شهرستان در استان اردبیل تجمع کردند.

یادآوری می‌شود که در چارچوب مقابله با بیماری کووید۱۹، ۴۰کارگر شرکت توسعه گردشگری ایران در شهرستان سرعین (هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان) از کار اخراج شده‌اند.

کشته شدن دو کولبر در مرزهای خوی

شامگاه پنج شنبه ۸خرداد۹۹ دو کولبر کرد در مرزهای شهرستان خوی، با شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار مسلح رژیم به قتل رسیدند.

دو کولبر ”محسن درویش زاده“ و ”ابراهیم جوردیزج“ نام داشتند و هر دو اهل روستای ”کرکوش“ از توابع بخش صفائیه شهرستان خوی بودند.

طی١٠روزگذشته در مرزهای استان آذربایجان غربی دست کم ١١کولبر با شلیک مستقیم نیروهای مسلح رژیم و ترکیه کشته و زخمی شده‌اند.

قیام

قتل کاسبکار اهل سقز در بروجرد با شلیک مستقیم نیروهای انتظامی

روز پنجشنبه ۸خرداد۹۹، مأموران جنایتکار نیروی انتظامی استان لرستان در جاده‌های شهرستان بروجرد به سوی اتومبیل یک کاسبکار اهل سقز آتش گشوده و راننده آن را به‌قتل رساندند. نام این کاسبکار اهل سقز ”هادی گلابی“ ٤١ساله و دارای دو فرزند می باشد.

قیام

تجمع فعالین حقوق زنان در سنندج

روز پنجشنبه ۸خرداد،‌ جمعی از زنان و فعالین حقوق زنان در سنندج،‌ به قتل فجیع رومینا تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست دارند و شعار میدادند، "زن ناموس هیچ کس نیست".

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/967df5bc-61bd-46b2-9d21-3c8e6f72808d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات