728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی نجات بوبکر - نماینده پارلمان فلسطین در جلسه بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی - ۲۴خرداد ۹۴

-

نجات بوبکر - نماینده پارلمان فلسطین
نجات بوبکر - نماینده پارلمان فلسطین
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین والصلواة والسلام علی سیدنا محمد وعلی آله وصحبه أجمعین
برادران و خواهران با حفظ الفاظ و القاب
بانوی من، رهبر عالیقدر و پیشتاز که همواره ما را عادت داده که رهبر تغییر باشد و نه صرفاً یک رهبر اسمی.
بانوی من
در پنجاهمین سال به شما می‌گوییم، ما دستهایمان را به سمت شما دراز کردیم در لحظات سخت و دشوار، ما از تمامی جهان می‌خواهیم و دستمانمان را دراز می‌کنیم تا بگوئیم ما صاحبان آرمان هستیم ما زندگی را دوست داریم و مرگ را دوست نداریم. بله ما حیات و زندگی را دوست داریم چرا که ما مردمی هستیم که به دنیا آمده‌ایم تا در فلسطین حیات داشته باشیم و ما خلق نشده‌ایم نه ما و نه مادران فلسطینی که با فرزندان خود، جوانان و کودکان خود در قبرها وداع کنند. و گاهاً ادوات جنگی صهیونیستها سراغ کودکان ما می‌آمد در حالی‌که آنها در خواب بودند همان‌گونه که در غزه صورت گرفت. من از جانب شما می‌گویم که به خاک آن و درخت هایش و کودکانش و پیران و زنانش درود می‌فرستیم.
به این‌جا آمدیم تا با تمامی برادران و خواهران مظلوم مان در لیبرتی و اپوزیسیون ایران همبستگی‌مان را اعلام کنیم با سوریه‌ایهای آواره شده، با عراقی‌هایی که سوزانده می‌شوند واز کشورشان جدا می‌شوند.
در فلسطین نقطه شروع صلح هستیم کما این‌که جنگها هم ابتدا از نقطه ما شروع می‌شود. هر کسی که صلح را برای کل جهان می‌خواهد باید که به صلح حقیقی و آزاد مؤمن باشد صلحی که بر عدالت مبتنی باشد نه این‌که بر اساس تسلیم باشد همان‌طور که اسرائیل می‌خواهد، از این‌رو ما می‌گوییم که دربهای ما بر روی تمامی کسانی که می‌خواهند دست کمک بسوی ما دراز کنند و یا در صلح از ما حمایت می‌کنند و نه تسلیم، باز است. با صلحی که منجر به برپایی دولت فلسطین شود و به قدس آزاد و به بخش شرقی که هویتهای دینی از آن جدا نشود. سلام بر شما ای پیروز شوندگان برای خدا، از خدا و بسوی خدا. با تشکر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/961e94b8-3384-4085-bfdc-38681558ad17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات