728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

بالا گرفتن جنگ قدرت در آستانه نمایش انتخابات

-

بالا گرفتن جنگ قدرت در آستانه نمایش انتخابات
بالا گرفتن جنگ قدرت در آستانه نمایش انتخابات
​آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، با نگرانی از عواقب انتخابات نمایشی رژیم گفت: برای مقابله با جریان نفوذ در انتخابات، صدقه بدهید و قربانی کنید.

همچنین پاسدار صفار هرندی، مشاور سرکرده سپاه پاسداران گفت: شورای نگهبان محکم ایستاده و اجازه نفوذ به دشمن نمی‌دهد. وی گفت: امروز نقاط قوت و اقتدار نظام نشانه گرفته شده است.

آخوند طائب سرکرده قرارگاه چماقداران در تهران هم گفت: فتنه 88 قدیمی شد و امروز با فتنه جدید روبه‌رو شده‌ایم، فتنه‌ای که در آن دشمن درصدد جابه‌جایی افکار و تحریف شخصیت و خط امام است.

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان با عنوان «برای محکوم شدن که کف نمی‌زنند» در مورد ادعای آخوند روحانی در زمینه توافق اتمی نوشت: آنچه از دست داده‌ایم به هیچوجه با آنچه تصور می‌کنیم به دست آورده‌ایم کمترین توازنی ندارد و در خوشبینانه‌ترین توصیف، به ماجرای تعویض «تفنگ» با «تانک» در ماجرای مورد اشاره شباهت دارد و بدیهی است نمی‌تواند مصداق اینهمه کف و سوت و ارسال‌نامه تبریک باشد!

پاسدار شریعتمداری افزود: قرار است آژانس طی این ۱۰ سال حداقل ۴۰ گزارش برگرفته از بازرسیهای بی‌سابقه تأسیسات را به ۵+۱ ارائه بدهد و نظام نیز موظف شده است تمام امکانات و مقدمات لازم برای دسترسیهای آژانس را در اختیار این نهاد قرار دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/918e8eaa-4553-48d1-be33-2a180d7d26d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات