728 x 90

بيكاري,

موج افزایش بیکاری به‌ویژه برای زنان و جوانان

-

تعطیل کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در رژیم آخوندی -ارشیو
تعطیل کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در رژیم آخوندی -ارشیو
یک ارگان خبری وزارت اطلاعات با ارائه آمار رسمی رژیم از موج افزایش بیکاری به‌ویژه زنان و جوانان خبر داد و نوشت: «اشتغال و مسأله بیکاری جوانان؛ در حال حاضر بزرگترین دغدغه و موضوعی است که ذهن بیشتر خانواده‌های ایرانی را به خود مشغول کرده است.
ارگان خبری اطلاعات آخوندی، در گزارش خود با استناد به آمارهای رسمی نوشت: «با این‌که بیشترین درصد کارجویان کشور را جوانانی تشکیل می‌دهند که پس از تحصیلات دانشگاهی متقاضی کار هستند، اما در سالهای اخیر بالاترین نرخ بیکاری در گروه سنی 15 تا 29سال بوده که بین 20 تا 46 درصد برای مردان و زنان در نوسان است.
این ارگان حکومتی افزود: «جمعیت زنان جویای کار، در فصول مختلف سالهای 84 تا 90 دارای نرخهای بیکاری بالاتر و قابل توجه‌تری نسبت به مردان بوده‌اند که از متوسط 30 درصد در ابتدای سال 84 به بیش از 45 درصد در فصول مختلف سال 90 افزایش یافته است..
ارگان خبری وزارت اطلاعات فاش کرد، تازه بسیاری از افرادی که شاغل محسوب شده‌اند، در هفته تنها یک ساعت کار می‌کنند، و نوشت: «آمارهای بیکاری مردان و زنان؛ صرفاً با 1ساعت کار در هفته محاسبه و اعلام شده است که خود این مسأله می‌تواند این احتمال را به وجود آورد که در صورت تغییر تعریف شاغل از بیکار، آمارها به‌شدت نسبت به میزان فعلی آن افزایش یابد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e8dba36-a672-4c9a-ac46-e362905d4b8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات