728 x 90

اختلاس در ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

افشای انتقال غیرقانونی میلیاردها دلار به دوبی و استانبول

-

دلار
دلار
در جریان درگیریهای باندی، اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی از یک فقره انتقال غیرقانونی میلیاردها دلار پول نفت به خارج ایران خبر داد.
وی روز 28دی با اشاره به دولت پاسدار احمدی‌نژاد گفت: «پیش از آغاز کار دولت یازدهم، برای کنترل قیمت ارز 22میلیارد دلار نفتی ایران در قالب حواله یا پول نقد به صرافی های دوبی و استانبول فروخته شد».
وی به‌منظور تسویه‌حساب با باند رقیب از مقامهای قضایی رژیم خواست تا هر چه زودتر انتقال این 22میلیارد دلار به خارج از کشور را در دستور کار خود قرار دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8daf226e-e276-4961-bf75-94b17d9c8def"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات