728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۱۱خرداد ۹۸

توفان و سیل در سه روز گذشته ۳۱کشته بر جا گذاشت

به اعتراف سخنگوی سازمان اورژانس کشور طی سه روز گذشته به‌دنبال سیل و صاعقه در ۱۷استان کشور متأسفانه ۳۱تن کشته و ۷۱تن نیز مصدوم شدند.

 

تسلیت خانم رجوی به قربانیان سیل و توفان

مریم رجوی طی پیامی درباره قربانی شدن دهها تن بر اثر سیل و توفان ضمن صمیمانه‌ترین تسلیتها و آرزوی بهبودی سریع مصدومان، همگان را به تشکیل شوراهای مردمی و کمک‌رسانی مستقل به سیل‌زدگان فراخواند.

 

بیانیه پایانی کنفرانس سازمان همکاری اسلامی:

کنفرانس سازمان همکاری اسلامی در بیانیه پایانی خود حمله تروریستی شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران به ایستگاههای پمپاژ نفتی عربستان و حمله خرابکارانه به ۴کشتی در آبهای امارات را شدیداً محکوم کرد.

 

عادل الجبیر: اجلاس سران کشورهای اسلامی اقدامات رژیم ایران را محکوم کرد

عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت: پیام اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی واضح است. این پیام اقدامات رژیم ایران را محکوم می‌کند.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله در اهواز

کارگران شهرداری کوت عبدالله در استان خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند.

 

انتشار اسناد ورشکستگی سازمان تأمین اجتماعی

یک گروه از هکرها در حساب توئیتری خود سندی را از سازمان تأمین اجتماعی رژیم منتشر کرد که در آن یکی از مقامات این سازمان هشدار می‌دهد اگر ۱۹۰هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نشود این سازمان ورشکست خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b5de721-7e0d-4fc7-86cf-f04b01a0741f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات