728 x 90

آوارگان سورى,ايجاد منطقه امن در سوريه,بكارگيرى سلاح شيميايى,حمله نظامى آمريكا به سوريه,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,شبه‌نظامی,

پیشروی ارتش آزادی سوریه در محله منشیه در درعا

-

پیش روی رزمندگان سوری به سمت منشیه
پیش روی رزمندگان سوری به سمت منشیه
اتاق عملیات بنیان مرصوص اعلام کرد بعد از درگیریهایی با نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران در مجتمع ساختمانی صلخدی در محله منشیه در شهر درعابلد مسلط شده است.

در این منطقه شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان و نظامیان اسد مستقر بودند.

شاهدان گفتند: بعد از تسلط رزمندگان بر بیش از 90 درصد از محله منشیه اکنون درگیریها در اطراف پایگاه ارشادیه متمرکز شده است.

در همین راستا، اتاق عملیات بنیان مرصوص لیست جدیدی منتشر کرد که میزان تلفات نظامیان اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا در دو روز گذشته را نشان می‌دهد این لیست شامل 12 کشته از جمله دو سروان رژیم اسد از شهر طرطوس می‌باشد. رزمندگان همچنین با خرطومهای انفجاری که توسط موشکهای گراد پرتاپ می‌شوند، مواضع شبه‌نظامیان را هدف قرار دادند. هدف رزمندگان از این کار، تخریب تونلهایی است که رژیم اسد در این محله حفر کرده تا پیشروی به گمرک قدیم درعا راحت‌تر صورت گیرد.

سروان هارون عمارین یکی از فرماندهان ارتش آزادی درباره آخرین وضعیت نبردها در محله منشیه توضیح می‌دهد.
سروان هارون: نبرد منشیه با هدف آزادسازی محله منشیه و جلوگیری از پیشروی دشمن به سمت گمرک قدیم و محله‌های درعا بلد شروع شد. ما وقتی فهمیدیم که آنها در حال کندن تونل هستند، نبردها با انفجار یک تونل که در زیر پایگاه دشمن منفجر کردیم، شروع شد. الحمدلله ما 7 مرحله از نبرد را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم در روزهای اخیر 7 افسر از جمله دو سروان اسد کشته شدند. رژیم اسد نیروهای بیشتری از شبه‌نظامیان مزدور به اینجا آورده از جمله حزب‌الله سوریه و لبنان و شبه‌نظامیان رژیم ایران که از قبل هم در محله منشیه و محله سجنا بوده‌اند..

مشکلاتی که در نبرد با آن مواجه هستیم این است که رژیم اسد سیاست زمین سوخته را در پیش گرفته، حملات هوایی و بمبارانها دیگر قابل شمارش نیست. سلاحهای عجیبی بکار می‌گیرد که رزمندگان نسبت به آن شناخت ندارند. بمبهای فسفری بکار می‌برد و از زنان و کودکان به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند اما رزمندگان می گوینداین مشکلات مانع ما نمی‌شود بلکه به عزم و پافشاری ما تا آخرین وجب از خاک درعا می‌افزاید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63b574bf-fdc1-4da3-842f-bfb1cb31ca57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات