728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

دکتر ابراهیم جدی پزشک اعتصابیهای لیبرتی: نسبت به‌وقوع فاجعه هشدار می‌دهم!

-

 -
-
وضعیت اعتصابی‌های لیبرتی بعد از 60روز اعتصاب‌غذا بحرانیه. ما به‌رغم این‌که هر روز آنها را نسبت به وضعیت خطرناکی که دارند، آگاه می‌کنیم و اعلام خطر می‌کنیم و به آنها پایان دادن به اعتصاب‌غذا رو توصیه می‌کنیم، تا به‌حال نتونستیم اونها رو قانع کنیم که دست از ادامه اعتصاب‌غذا بردارند. به همین خاطر تمام تلاشمان این است مشکلات جسمی‌شان را حل و فصل کنیم. اما نمی‌دانم این وضع را تا کی می‌تونیم ادامه بدیم.

خطاب من به سازمانهای بین‌المللی و مدافع حقوق‌بشر است که از این اعتصاب‌غذا اطلاع دارند و همچنین کسانی که امکان پایان دادن به این همه درد و رنج را دارند که باید هر چه زودتر دست به اقدامی بزنند، قبل از این‌که خیلی دیر بشه. به‌خصوص خطابم به آقای اوباما رئیس‌جمهور آمریکا و همین طور آقای بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل است که به‌طور جدی اقدام کنند تا این اعتصاب‌غذا پایان پیدا کند. چون با توجه به اشرافی که من به‌عنوان پزشک به وضعیت اینها دارم، مطمئنم اگر وضع به همین ترتیب پیش بره، ما با فجایع جدی و غیرقابل جبرانی مواجه خواهیم شد و در اون صورت پشیمانی و بدنامی برای کسانی است که این هشدارهای ما را شنیدند و می‌توانستند اقدامی بکنند و نکردند و سکوت کردند. درخواست من این است که این سکوت را بشکنید و شجاعانه تلاش کنید که به این وضعیت خاتمه بدهید.
 

 

 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8942de12-e3da-4530-8716-995f41c26336"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات