728 x 90

11-روز جهاني كارگر,

فریادهای پرطنین کارگران و مردم بپاخاسته تهران، با شعار «مرگ بر دیکتاتور»، در خیابان آزادی

-

تظاهرات ضدحکومتی کارگران در روز کارگر- آرشیو
تظاهرات ضدحکومتی کارگران در روز کارگر- آرشیو
در تهران، طنین فریادهای مرگ بر دیکتاتور از مقابل وزارت کار در خیابان آزادی به گوش می‌رسد و این طنین، بیانگر صدای درهم شکستن تمامی تلاشها و توطئه‌های هفته‌های اخیر رژیم اعم از سرکوبگرانه و فریبکارانه و جنگهای روانی آن برای جلوگیری از خیزش در امروز است.

علاوه بر مقابل وزارت کار که مرکز اصلی این اعتراضات است و جمعیت انبوهی در آن حضور دارند، در شهرهای مختلف از جمله شیراز، تبریز، قزوین، ایلام، سنندج، قم و بندرعباس هم، کارگران که توسط انبوه مردم همراهی می‌شوند، با شعار مرگ بر دیکتاتور روز جهانی کارگر را به خیزش سراسری علیه دیکتاتوری ولایت‌فقیه تبدیل کردند.

در تهران جمعیت زیادی که در مقابل وزارت کار رژیم در خیابان آزادی در حال تظاهرات هستند از جمله شعار می‌دهند: «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر استبداد»، «ولایت استبداد نابود باید گردد»، «استبداد نابود باید گردد» و «خامنه‌ای ستمگره هر روز روز کارگره»

جمعی از کارگران در خیابان نواب تهران با مأموران جنایتکار نیروی انتظامی درگیر شدند.
در تهران هم‌چنین اتوبوسرانان و تاکسیرانان در همبستگی با کارگـران دست به اعتصاب زدند
در قزوین بیش از هشت هزار نفر از کارگران در ورزشگاه این شهر تجمع کردند. کارگران شعار می‌دادند، کارگر اتحاد اتحاد.

در شیراز بیش از 1500تن از کارگران در برابر خانه کارگر رژیم در این شهر علیه سیاستهای ضدکارگری دیکتاتوری آخوندی تظاهرات کردند.
در قم کارگران چینی حمید در مسجد حسینیه عشق علی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
در سنندج کارگران و مردم همراه آنها، در مقابل کمیته موسوم به امداد تجمع اعتراضی برگزار کرده و علیه سیاستهای سرکوبگرانه رژیم شعار دادند.
در تبریز هم کارگران در مقابل اداره کار رژیم در این شهر تظاهرات کردند
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88d23da0-17a8-4d6d-9052-e9a1e566dfc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات