728 x 90

مذاكرات هسته اي,اختلافات سیاسی در ایران,پرونده هست

اذعان پاسدار لاریجانی به تأثیر تحریمها در آوردن نظام به پای میز مذاکره

-

مذاکرات هسته‌ای در وین
مذاکرات هسته‌ای در وین
پاسدار علی لاریجانی در پیش از خطبه‌های نمایش جمعه 19تیر تهران ضمن حمایت از سیاستهای حسن روحانی در انجام مذاکرات به فشار تحریمها اذعان کرد و با حمله به دولت احمدی‌نژاد و باند دلواپسان نظام گفت: کسانی بودند و هستند که فکر می‌کردند دشمنان علیه ایران قطعنامه صادر کنند، ما هم می‌ایستیم و این کفایت می‌کند. ایستادگی در مقابل اقدامات دشمن لازم هست، اما کافی نیست، مهمتر طراحی حرکت هجومی است نسبت به شکستن تحریمها، که رهبری در این عرصه نیز فرصت را فراهم کردند.
پاسدار لاریجانی در ادامه هنگامی که می‌خواست به طرف حسابهای خارجی عواقب شکست باند روحانی در مذاکرات را گوشزد کند به سودای هسته‌ای و دسترسی به بمب اتمی در نظام اذعان کرد و گفت: اگر مذاکرات را به بن‌بست بکشانید این شما هستید که در مقابل انعطاف ایران دچار اشتباه استراتژیک شدید، و نتیجه آن هم به نفع شما نخواهد بود، توجه بکنند، چون همه نیروهای فعال در بخش هسته‌یی آمادگی کامل دارند با سرعت بیشتری فن‌آوری هسته‌یی را شتاب ببخشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/833107b7-e09c-475e-b489-e6b6c3c907a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات