728 x 90

اقدام به خودکشی کارگر نیروگاه موسوم به منتظر قائم روی پل عابر پیاده

خودکشی در ملأعام اعتراض به شرایط
خودکشی در ملأعام اعتراض به شرایط
یک کارگر پیمانکاری شاغل در نیروگاه موسوم به منتظر قائم در کیلومتر ۷جاده کرج به ملارد روبه‌روی منطقه سه شهرداری فردیس، صبح امروز پنجشنبه (۷دی ماه) روی پل عابر پیاده با بستن طناب به گردن اقدام به خودکشی کرد.

این فرد که «رحیم پرویزی» نام داشت، دارای ۱۲سال سابقه کار در این نیروگاه به‌صورت پیمانکاری است.

به‌نقل از همکاران وی گفته می‌شود طی چند ماه گذشته «پرویزی» بسیار نگران وضعیت شغلی خود بوده است.

وی که به‌دلیل پاره‌ شدن طناب دار از پل عابر پیاده با زمین برخورد کرده و دچار شکستگی شدید استخوان شده، به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:
یک عضو مجلس ارتجاع:‌ حداقل ۲۰نفر در مناطق زلزله‌زده اقدام به خودکشی کرده‌اند
شهاب نادری عضو مجلس ارتجاع از استان کرمانشاه روز چهارشنبه 6آذر با اعتراف به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در رسیدگی به زلزله‌زدگان گفت: در بحث سرمازدگی 4مورد فوتی وجود داشته است. حداقل 20نفر اقدام به خودکشی کرده‌اند، با توجه به شرایط این آمارها قطعاً روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کنند.
وی طی مصاحبه‌یی با رسانه‌های حکومتی افزود:‌ برخی از مسئولان در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و قول‌های دادند که هیچ‌کدام از آنها عملی نشد، مردم را در انتظار قرار می‌دهند اما تحمل این انتظارها برای مردم بسیار دشوار است.
این عضو مجلس ارتجاع هم‌چنین اعتراف کرد امروز کمک به مناطق زلزله‌زده را سیاسی و جناحی کرده‌اند اما این مسأله برای هیچ‌کسی قابل‌قبول نیست، فشارها بر مردم بسیار زیاد است و مردم مناطق روستایی بدون سرپناه در شرایط بسیار سختی قرار دارند.
وی هم‌چنین به تلفات گسترده زمین‌لرزه کرمانشاه اعتراف کرد و گفت: در شب وقوع زلزله به‌دلیل وجود تنها یک راه دسترسی و بسته شدن آن به‌دلیل ریزش کوه‌ها امکان کمک‌رسانی وجود نداشت و همین مسأله باعث زیاد شدن تلفات بود.

دو خودکشی در سه روز در کامیاران
دو شهروند اهل کامیاران به‌خاطر فقر و بیکاری طی سه روز گذشته با خودکشی به زندگی خود پایان دادند. یک شهروند دستفروش به نام ”گلمراد عزیزی“ متاهل و دارای پنج فرزند روز جمعه ۱دیماه، به‌خاطر فقر و بیکاری خود را حلق‌آویز کرد.
یک شهروند دیگر به‌نام ”احمد فیضی“ به‌علت مشابهی روز یکشنبه ۳دیماه خود را در سد زیویه انداخت و خودکشی کرد. این هموطن نیز متاهل و دارای دو فرزند و ساکن روستاهای حومه کامیاران بود.

خودکشی هولناک یک مادر و ۲فرزندش در رضوانشهر
روز دو‌شنبه ۴دی‌ماه ۹۶در رضوانشهر در استان گیلان مادری ۴۰ساله دو فرزند (دختر ۱۰ساله و پسر سه ماهه) خود را از طبقه پنجم ساختمان به خیابان پرتاب و سپس خود نیز اقدام به خودکشی کرد.
به گفته شاهدان این مادر ابتدا دختر ۱۰ساله خود را از طبقه پنجم ساختمان به پایین پرتاب کرد و سپس خودش را بهمراه نوزاد سه ماهه به پایین پرت می‌کند. متأسفانه مادر و نوزاد در دم فوت کرده‌اند؛ اما دختر ده ساله که روی سقف یک خودرو سمند افتاده بوده زنده مانده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2316dba6-4868-4fd5-b94f-e4f474242658"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات