728 x 90

اتمي رژيم,

ایران محکوم به زندگی تحت میراث دیکتاتوری خمینی نیست، آلترناتیوی وجود دارد که به حقوق‌بشر احترام می‌گذارد

-

سارا پیلین
سارا پیلین
سارا پیلین؛ معاون سناتور مک کین در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت: ایران برای همیشه محکوم به زندگی تحت میراث دیکتاتوری خمینی نیست، آلترناتیوی وجود دارد ایرانی که حقوق‌بشر در آن مورد احترام خواهد بود و زنان تحت انقیاد قرار نمی‌گیرند و گروههای تروریستی مورد حمایت نیستند و همسایگان ایران مورد تهدید قرار نمی‌گیرند. ما باید مشتاقانه در انتظار آینده‌یی باشیم که ایدئولوژی ناخوشایند و ناهنجار و اهداف مهاجم خمینی و جانشینان او در زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.

وی طی مقاله‌یی که در یو.اس.تو دی درج شده افزود: رژیم ایران در حرکت خود برای دست‌یابی به تسلیحات اتمی به سرپیچی از جامعه بین‌المللی ادامه می‌دهد. ایران مجهز به سلاح اتمی تهدید عظیمی برای ما و متحدینمان محسوب خواهد شد. ایران حتی بدون تسلیحات اتمی، تسلیحات کشتار سربازان و تفنگداران دریایی آمریکا را تامین کرده است.
ایران بزرگترین حامی تروریزم در جهان است. رژیم ایران مأمنی برای رهبران القاعده از جمله یکی از پسران اسامه بن لادن بوده است.

سارا پیلین افزود: تحریمهای تصویب شده سازمان ملل‌متحد علیه رژیم ایران در سال جاری، تحریمهای ”فلج کننده‌یی“ که روزی به ما قول داده شده بود نیستند. کارهای بسیار بیشتری می‌شود انجام داد مانند: پایان‌دادن به تمامی اعتبارات تجاری… ممنوعیت تمامی معاملات مالی با بانکهای ایران… . مسدود کردن فضای هوایی و آبهای ایران برای خطوط هوایی و دریایی آن… . خاتمه دادن به توانمندی رژیم ایران در وارد کردن سوخت پالایش شده. برنامه تسلیحات اتمی رژیم ایران تنها مشکل اسراییل نیست، مشکل تمام جهان است. با تونی بلر نخست‌وزیر سابق انگلستان موافق هستم که در صورتی‌که تنها آلترناتیو نیروی نظامی‌باشد غرب باید در صورت ضرورت از نیروی نظامی استفاده نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82055c44-d526-4739-ab12-ce61cfbca00c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات