دژخیمان رژیم آخوندی به زندانیان عادی زندان گوهردشت کرج یورش بردند و اقدام به تخریب وسایل محدود زندانیان کردند. زندانیان به این اقدام دژخیمان اعتراض کردند. دژخیمان دو تن از زندانیان معترض بهنامهای مهدی حقشناس و حمید کامرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و به سلولهای انفرادی منتقل کردند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80956b28-a046-4aa9-9775-67f9cfce483d"></iframe>