728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

هشدار باند ولی‌فقیه به پاسدار لاریجانی: در زمین فتنه‌گران بازی نکن

-

دلواپسان هستهيى باند خامنهيى
دلواپسان هستهيى باند خامنهيى
16خرداد 94 - کیهان ارگان ولی‌فقیه ارتجاع با نقل مطلب از یک سایت حکومتی به پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع هشدار داد که در زمین فتنه‌گران بازی نکن.
کیهان نوشت: بعد از صحبتهای روحانی بر سر صندوقهای رأی و دیده شدن رأی انداخته شده در آن علی لاریجانی رئیس مجلس هم گفت: هر چه صندوقهای رأی به جای کدر بودن، شفاف‌تر باشد، مردم بیشتر اعتماد می‌کنند و رأی ریخته شده در صندوقها را می‌بینند.

کیهان خامنه‌ای به‌نقل از سایت جهان‌نیوز ضمن خط‌ و نشان کشیدنهای تلویحی برای پاسدار لاریجانی به وی یادآوری کرد: از همین صندوقها بود که در خرداد 92 نام حجت الاسلام حسن روحانی خارج شد. آقای روحانی در این انتخابات با اختلاف بسیار جزیی و کمتر از یک درصد آرا پیروز شد اما نظام پای آرای لب مرزی او ایستاد و کمترین شبهه‌ای به انتخابات وارد نشد. طبعاً برای رئیس محترم مجلس که حضور چندین ساله‌اش در مجلس شورای اسلامی از دل همین صندوقها بیرون آمده است، نباید رنگ صندوقها باعث بیان سخنان عوامانه و شک و شبهه‌های رد شده شود. بنابراین واقعیات از رئیس مجلس انتظار می‌رود که اظهاراتش را با جملات و عبارات اعتمادآفرین اصلاح کند، زیرا همان‌گونه که در سخنرانی اخیر خود گفته است: ایجاد فضای یأس‌آلود برای امور سرنوشت‌ساز مانند انتخابات خوب نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e097bde-735e-47c1-aeea-6b16843a95b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات