728 x 90

فراخوان خروش بهمن 89,شهيدان قيام,

شعار مرگ بر خامنه‌ای در مراسم ختم محمد مختاری

-

--
--
روز جمعه و همزمان با برگزاری مراسم ختم شهید قیام محمدمختاری، تعدادی از مردم به خیابانها آمدند و در اعتراض به مسببین اصلی ریختن خون جوانان وطن، شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور سردادند.

مراسم ختم شهید محمدمختاری روز جمعه ۲۹بهمن ماه در خیابان دردشت، خیابان ۱۶۲ و مسجد مجتبی برگزار شد. حضور گسترده نیروهای امنیتی در این مراسم چشمگیر بود. به‌نحوی که بسته بودن ورودیهای مشرف به خیابان ۱۶۲ و نیز مسجد مجتبی موجب شد که بسیاری از مردم امکان حضور در مراسم را پیدا نکنند.

در خیابانهای رشید، دردشت و قسمتی از بزرگراه باقری در حدفاصل فلکه دوم و سوم تهرانپارس مردم معترضی که از ساعت ۲ظهر قصد رفتن به مسجد مجتبی و حضور در مراسم ختم محمدمختاری را داشتند اما به‌دلیل حضور نیروهای امنیتی از حضورشان ممانعت شد شروع به سردادن شعار علیه سران حکومت کردند. در بعدازظهر جمعه، شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای از این خیابانها به‌وضوح شنیده شد. این تجمع تا ساعت ۵ بعد ازظهر ادامه داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d5fab7e-cb8e-44d1-a316-1edfb2cb7724"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات