728 x 90

دانش آموزان و دانشجويان,

تهدید روکردن مدارک جعلی تحصیلی مسئولان نظام

-

آزمون دکترای دانشگاه دفاع ملی رژیم
آزمون دکترای دانشگاه دفاع ملی رژیم
معاون وزیر علوم آخوند روحانی فاش کرد در دوران احمدی‌نژاد، سه هزار نفر، بدون کنکور و شرکت در آزمون و ارائه مدارک مربوطه، وارد دورهٴ دکتری شده‌اند.
این «چوب تر» را مجتبی صدیقی معاون فرجی دانا بلند کرد، تا «گربه دزده» های مدرک دوست رقیب در مجلس ارتجاع حساب کار خودشان را بکنند.
روزنامه حکومتی مردم‌سالاری هم در ادامه این جنگ، ضمن آه و افسوس دیر هنگام بر سرنوشت دانش و پژوهش در نظام آخوندی، به زبان روشنی به همین حضرات یادآور شده است که این جزء ویژه خواری محسوب می‌شود و ممکن است دم خودشان یا عزیزانشان به این تله بیفتد. مردم‌سالاری می‌نویسد: «تمامی آنهایی که به رانت تحصیلی‌شان دانش و دانشوری را به زیر سؤال برده‌اند یا با مدارک آن چنانی، بر مسند اجرایی نشسته‌اند، مصداق عینی ویژه خواری‌اند و نیز همه کسانی که بدون حضور در آزمون، با پول بیت‌المال «بورسیه» علمی و تحصیلی گرفته‌اند، باید پاسخگوی شمع بیت‌المال باشند و همچنین تمامی مسوولانی که حکم سواد نوشته‌اند، باید پاسخگوی اعمال خود باشند و عوارض جسارت به ساحت علمی را تحمل کنند». (مردم‌سالاری 30 دی 92)
مردم‌سالاری در پایان هشدار روشنی به کسانی که به «فرجی دانا» پیچیده‌اند داده و گوشزد کرده است که دستهایشان «رو» است و ممکن است به این دلیل پرونده‌هایشان هم «رو» بیاید و می‌افزاید: «افراد خوش خیال باید بدانند که مردم کنونی ایران به کنه قضایا پی برده‌اند».
شایان ذکر است عناصر باند خامنه‌ای در مجلس ارتجاع، مطرح کرده‌اند که به‌زودی تصمیم به استیضاح وزیر علوم روحانی خواهند گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b6e7675-b025-464c-9b7b-2a4598c44fd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات