728 x 90

تشدید سرکوب ,اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,

وخامت حال زندانی سیاسی هموطن عرب جابر سخراوی در زندان اهواز

-

زندانی سیاسی هموطن عرب جابر سخراوی در زندان اهواز
زندانی سیاسی هموطن عرب جابر سخراوی در زندان اهواز
حال زندانی سیاسی جابر سخراوی که از فروردین سال 93 در زندان اهواز به‌سر می‌برد بر اثر دو بار سکته و ممانعت از رسیدگیهای پزشکی بحرانی است.

وی که از هموطنان عرب و فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر است، پس از دستگیری توسط اطلاعات بد نام آخوندی به‌مدت حدود سه‌ماه در سلول‌های انفرادی بازداشتگاه اداره اطلاعات رژیم تحت شکنجه بود و در تاریخ ۲۷ خرداد همان سال به‌دلیل وخامت حالش به زندان کارون اهواز منتقل شد.

به گفته یکی از بستگان این زندانی: ”جابر سخراوی در بازداشتگاه اداره اطلاعات به‌شدت شکنجه شده بود بطوری که این شکنجه‌ها باعث فلج شدن سمت راست بدن او شده و هم‌اکنون حتی پای راست او کوتاه شده است“.

این زندانی سیاسی توسط مأموران اطلاعات به‌وسیله باتون برقی به‌شدت شکنجه شده بطوری که آثار شکنجه و سوختگی بر روی کمر و پاهای وی هم اکنون نیز موجود است.

در اثر این شکنجه‌های شدید و قرون وسطایی، این زندانی سیاسی از درد کلیوی، رنج می‌برد و بینایی او ضعیف شده است. شکنجه‌های فیزیکی و روانی مأموران اداره اطلاعات بر جابر سخراوی طوری بوده که تا دو ماه بعد از انتقال از بازداشتگاه اطلاعات آخوندی به زندان کارون خونریزی معده داشته و وضعیت او روز به روز وخیم‌تر می‌شود“..

طی این مدت خانواده این زندانی سیاسی تلاشهای زیادی جهت گرفتن مرخصی برای معالجه او در بیمارستان خارج از زندان کرده‌اند اما تا کنون موفق نشدند و با درخواست آنها برای چندمین بار توسط دژخیمان زندان موافقت نشده است.

جابر سخراوی در بیدادگاههای آخوندی به‌ریاست دژخیم شعبونی به اتهام «اقدام علیه امنیت» از طریق محاربه به ۱۴ سال و شش‌ماه حبس محکوم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79ec0e5a-8901-4e73-b2e0-2e21c1e937fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات