728 x 90

-

پیام تسلیت خانم مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت آقای موریس بوسکاور، شهردار تاورنی فرانسه

-

موریس بوسکاور، شهردار تاورنی فرانسه
موریس بوسکاور، شهردار تاورنی فرانسه
با کمال تأسف مطلع شدیم که آقای موریس بوسکاور، که برای 25سال شهردار تاورنی در شمال پاریس بود، سحرگاه امروز در سن 72سالگی بر اثر حمله قلبی در خانه‌اش درگذشت.
شهردار موریس بوسکاور ریاست کمیته شهرداران فرانسوی حامی اشرفیها را به عهده داشت.
این کمیته نزدیک به 14000 شهردار و منتخب فرانسوی عضو آن هستند، در سال 2010 توسط موریس بوسکاور بنیانگذاری شد و در همان سال بود که شهر تاورنی به همراه شهردارش موریس بوسکاور، میزبان گردهمایی بزرگ مقاومت ایران بود.
موریس بوسکاور امسال نیز در پاسخ به‌دعوت به گردهمایی بزرگ سالانه مقاوت، به‌رغم بیماری جانکاه، چنین پاسخ داده بود: «به‌رغم وضعیت جسمی وخیم، برای حمایت از برادران اشرفی‌ام در میان شما خواهم بود».. از آن پیشتر هم او در پیامی گفته بود: «تا آخرین نفس پیگیر عدالت برای آسیب‌پذیرترین اقشار هستم. حتی زمانی که جان بسپارم و… ، باز هم لبانم برای ستاندن عدالت به حرکت خود ادامه خواهند داد».
مریم رجوی، با ابراز تأثر بسیار از درگذشت شهردار موریس بوسکاور، فقدان او را به خانواه محترمش و به تمامی همکاران منتخبش در تاورنی و استان والدواز، به کمیته شهرداران فرانسوی حامی مجاهدان اشرفی، و به همه شخصیتهای سیاسی و منتخبان فرانسوی که در این سالها همراه و همگام آقای بوسکاور بودند و همچنین به اشرفیها و به اعضای خانوادهٴ بزرگ مقاومت ایران تسلیت گفت.

به‌راستی که موریس بوسکاور شخصیتی بزرگ، عدالتجو، آزادیخواه و شجاع بود که ارزشهای جمهوری و انقلاب کبیر فرانسه را به‌عنوان منتخب مردم تاورنی، سمبلیزه می‌کرد.
او در سخت‌ترین شرایط در کنار مقاومت ایران و مجاهدان آزادی در اشرف و لیبرتی ایستاد و همواره برای مردم ایران و نبردشان در مسیر آزادی، پیام همبستگی و امید و پیروزی به همراه داشت.
از سوی مردم و مقاومت ایران و از سوی مجاهدان آزادی در زندان لیبرتی، به روح این رادمرد بزرگ درود می‌فرستم و تردیدی ندارم که هم‌چنان‌که خودش در آخرین روزهای زندگی گفته بود، او هرگز از میان ما نرفته است، بلکه با اعتقاد و ایمان صمیمانه‌اش به آزادی و عدالت، هم‌چنان در کارزار ما در همه جا حضور دارد و هم‌چنان وجدان بیدار مردم فرانسه را به‌عنوان سرزمین پناهندگی و حقوق‌بشر و آزادی، نمایندگی می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71d6ec82-750c-4ff8-b0bd-94fa383990ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات