728 x 90

اخبار سوريه,

ضربات رزمندگان به رژیم اسد در قلب دمشق

-

 -
-
در قلب پایتخت سوریه رزمندگان ضربات کاری به رژیم اسد وارد کردند.
گزارشگر تلویزیون اورینت به میان رزمندگان در خطوط مقدم نبردهای دمشق رفته و با آنها از نزدیک گفتگویی را انجام داده است تا از کم و کیف پیشروی رزمندگان گزارشی ارائه دهد.
سرنوشتمان از یک جبهه به جبهه دیگر رقم می‌خورد، این گفته یکی از رزمندگانی بود که با داشتن سن زیاد پا به پای جوانان شهر نبرد می‌کند.
هم‌اکنون نبردها توسط نیروهای مشترک رزمندگان در قلب دمشق جریان دارد.
رزمندگان در هفته گذشته در این منطقه توانستند 6مرکز نیروهای اسد را به اضافه پایگاه عارفه که یکی از مهمترین مراکز نیرویی اسد در منطقه جوبر به‌شمار می‌رفت به تصرف خود دربیاورند.
یک رزمنده: ابتدا یک گروه از ما نیروهای اسد را در این منطقه سرگرم کرد و گروه بعدی آنها را دور زد و پشت سر مزدوران اسد درآمد. ما آنها را غافلگیر کردیم.
یک رزمنده: نیروهای اسد در همان ابتدای شروع عملیات بیشتر از 25کشته دادند.
رزمندگان پس از تسخیر این مراکز به شبکه‌یی از تونلهایی که مزدوران اسد از آن استفاده می‌کردند و قصد ضربه زدن به رزمندگان را داشتند، رسیدند.
رزمندگان از همین تونلها برای پیشروی و رسیدن به مراکز بعدی نیروهای اسد علیه خودشان استفاده کردند و تا پایگاه اصلی آنها یعنی حاجز العارفه که یکی از مراکز مهم در اطراف میدان عباسیین است پیش رفتند. این پایگاه مهم که رزمندگان آن را به تصرف خود درآوردند تنها 500متر با میدان عباسیین در وسط دمشق فاصله دارد.
رزمندگان با این پیشروی چشمگیر، خود را برای پیشروی به سمت برج 8آذر آماده می‌کنند. دیر نیست که کل مواضع دشمن در این منطقه سقوط کند. رزمندگان مستقر در پایتخت با روحیه بالا توان و استعداد این کار را در خود و جمع خود می‌بینند.

مصاحبه با رزمندگان در خطوط مقددم جبهه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e64fc57-a2a9-4cb9-ab1b-9fac5643bcc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات