728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار قاسمی: رئیس‌جمهور باید عمله باشد

-

پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی
پاسدار قاسمی سرکرده چماقداران خامنه‌ای، روحانی را در شرایطی که جنگ و جدال باند خامنه‌ای و رفسنجانی - روحانی، بالا گرفته، به‌شدت مورد حمله قرار داد. پاسدار قاسمی گفت:
خوب گوش بده برای چی آمدی نشستی این‌جا، بعد می‌فرماید، اگر ما از مسأله قدس بگذریم، که امام اعلام کرد: استراتژی غایی ماست. در هر دولتی بیاید و بره و اینها نمی‌توانند فتیله‌اش را بکشند پایین، اصلاً ربطی به رئیس‌جمهور ندارد. و ایکاش مجلس ما قانونی تنظیم بکند در این دوره‌ای که شش تا و نصفی اصول‌گرا توش هستند که رئیس‌جمهورها فقط عمله و اکره باشند، برای بیل زدن، و نه برای این‌که یکی بیاید هولوکاست، کرکره را بکشد بالا و اینها و بالا و پایین و اونها را فحش بدهد، یکی بیاید یک دفعه فابیوس بغل بکنه، و باید مجلس قوانینی را وضع بکند که اصول و خطوط استراتژی نظام رو که امام وضع کرده و حضرت آقا وضع کرده، هر شیخ پشمکی نیاید این را بالا و پایین اش بکند، باید بیل بزنی تو، دستور داده‌ایم زاینده رود خشک نشود، فرموده‌ایم خشک نشود، ما هم می‌گوییم خشک نشود. به کل وزرا دستور داده‌ایم که اقتصاد مقاومتی بشود، بشود، بشود.
(یکی از جمعیت می‌گوید: صلوات بفرست.)
دیدی دعوا می‌شه، آخرش می‌گویند صلوات بفرست آقا
و این هم دعوای بین اصول‌گراهاست و قرتی طلبها و آمریکا پسند ها و وندی شرمن دوستها، دعوا هست، حلوا هم این وسطش خیرات نمی‌کنند، پسرم، یا با مایی یا با اونهایی، خط قرمز این وسط بسیار شفاف و روشن کشیده شده، وسط نداریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6afb2a44-6be0-46da-a03c-c67dd5d8de0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات