728 x 90

مادر ابراهیم کتابدار: ما از شما نمی‌ترسیم، شما باید بترسید چون شما فرزندان ما را کشتید

مادر ابراهیم کتابدار که فرزندش را دژخیمان رژیم آخوندی در آبان ۹۸ به‌قتل رساندند، در ویدیویی که پس از آزادیش از زندان منتشر کرده، خطاب به اراذل و اوباش و ماموران سرکوبگر حکومتی گفت: شماها عزیزان و جگر گوشه‌هایمان را گرفتید. گناه ما چیه؟ ما از شما نمی‌ترسیم، زندان هم ببرید هر جا ما را ببرید نمی تریسیم. شما باید از ما بترسید، زندان هم ببرید ما از شما نمی‌ترسیم، شما باید بترسید چون بچه‌های ما را کشتید. خون‌شان را ناحق ریختید. برای چی مادران را گرفتید. خواهران ما را آزاد کنید. مادران آبان را آزاد کنید. مادران آبان چه گناهی کردند. ما دادخواه عزیزانمان هستیم. بیگناه بچه‌های ما را کشتید. مادران را بیگناه گرفتید. گناه مادران چی بود. مادران را آزاد کنید.

وی هم‌چنین خواستار آزادی مادران و خانواده‌های دادخواه شده و می‌گوید: برای چی مادران دادخواه را گرفتید؟ خواهران ما را آزاد کنید. ما دادخواه بچه‌هایمان هستیم. زندان هم ببرید نمی‌ترسیم.

 ما مادران هر از چندی با هم جمع می‌شویم و درد دل می‌کنیم، شماها جگرگوشه‌های ما را از ما گرفتید، ما دادخواه عزیزانمان هستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69802f62-ecef-48e4-9b53-5830c9d6c1f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات