728 x 90

درخواست سناتور جیم اینهاف از بایدن برای مقابله با رفتارهای شریرانه رژیم ایران

سناتور جیم اینهاف
سناتور جیم اینهاف

سناتور جیم اینهاف عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا دوشنبه ۲۸بهمن در پیامی توئیتری به بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره رفتار شریرانه رژیم ایران نوشت: «من از رئیس‌جمهور بایدن مصرانه می‌خواهم که با کنگره آمریکا در یک استراتژی دو حزبی در مورد استراتژی دوجانبه برای رسیدگی همه‌جانبه به رفتارهای شریرانه ایران کار کند. بازگشت به برجام، که فقط فعالیت‌های هسته‌یی ایران را محدود می‌کند (و فقط به‌طور موقت) خارج از خط است».

جیم اینهاف افزود: «تحت هیچ شرایطی نباید تحریم‌های رژیم ایران را بردارید در حالی که تروریسم آن ادامه دارد. خدا را شکر دوستان اتیوپیایی ما آخرین توطئه ایران علیه سفارت امارات در آدیس آبابا را خنثی کردند و به‌نظر می‌رسد که حمله دیگری در سودان خنثی شد».

اینهاف چند هفته قبل از این هم از بایدن خواسته بود حتی به فکر بازگشت به برجام هم نباشد. او ۱۵ بهمن ماه در توییتر نوشت: «حتی فکر بازگشتن به توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ را نکنید. من با آن مخالفم، همکاران جمهوریخواه من با آن مخالف هستند و حتی رهبر اکثریت سنا ۶ سال پیش با آن مخالف بود.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66ec40d6-0190-4e54-a137-9a8db0372652"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات