728 x 90

شقه دروني رژيم,

حضور دژخیم مرتضوی در جلسه هیأت دولت

-

دژخیم سعید مرتضوی  از آمران و عاملان جنایت و تجاوز
دژخیم سعید مرتضوی از آمران و عاملان جنایت و تجاوز
رئیس‌جمهور دیکتاتوری آخوندی در یک دهن کجی آشکار دیگر در مقابل قوه قضاییه رژیم، مرتضوی رئیس برکنار شده سازمان تأمین اجتماعی را در جلسه هیأت دولت شرکت داد.

ارگان وابسته به پاسدار رضایی (سایت تابناک)، نوشت: همزمان با انتشار اظهارنظر یکی از اعضای دولت مبنی بر اجرا نشدن حکم دیوان عدالت و ادامه کار مرتضوی در سمت ریاست سازمان تأمین اجتماعی، از گوشه و کنار خبر می‌رسید که مرتضوی برای نخستین بار در نشست رسمی هیأت دولت حضور یافته است.
ارگان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که با کنایه تلخی ماجرای برکناری مرتضوی را به ضرب‌المثل مشهور افتادن خیاط در کوزه تشبیه کرد، نوشت: چگونه است کسی که در مسند قضا برای دیگران حکم صادر می‌کرد، حاضر به گردن نهادن به حکمی نشده که بسیاری از اساتید حرفه قضاوت برای پرونده مرتبط با وی صادر کرده‌اند؟ اگر فردی که مدتها در مسند قضاوت بوده، در اعتراض به حکمی که در موردش صادر شده، بدون ارائه دعوی به مراجع ذیصلاح، در کمال سکوت به روندی ادامه بدهد که فعلاً غیرقانونی شمرده می‌شود، این موضوع نشانگر چیست؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/651c5983-b205-4664-a6cc-80a9e76b5798"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات