728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,

رفسنجانی: «ارقام فساد ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیاردی است!»

-

آخوند رفسنجانی
آخوند رفسنجانی
رفسنجانی در ادامه تهاجمات خود علیه خامنه‌ای، او و باندش را به‌عنوان افراطی به‌شدت مورد حمله قرار داد و گوشه‌یی از فساد آن را برملا کرد.
رفسنجانی طی این مصاحبه که در روزنامه دولتی «ایران» و سپس در سایت تابناک (28اسفند) منتشر شده، فاش کرد: به ملاقاتی که همان روز با رئیس گمرک داشته اشاره کرد و گفت: «چیزهایی از گمرگ نقل کرد که من نمی‌توانستم روی صندلی بنشینم و بلند می‌شدم. از بس فساد بود.
الآن کجای کشور راحت است؟! در مورد گمرگ چیزهایی گفتند که ارقام فساد 300 تا 400میلیاردی است که انجام شد. فرض کنید یکدفعه چند صد اتومبیل به قشم می‌آمد و با یک دستور از قشم و بدون گمرگ آزاد می‌شد. بعد هم به‌گونه‌یی برای آنها پلاک می‌گرفتند و کارهایشان را می‌کردند. با یک دستور از طرف فلانی، کشتی کشتی واردات می‌آوردند و کشتی کشتی صادرات می‌بردند. نمونه‌هایش را شما دارید می‌بینید که چه اتفاقاتی افتاد. به کجا نگاه کنیم که سالم مانده باشد؟ وقتی عقاید افراطی شد، این‌گونه می‌شود و هیچ چیز به منطق و قانون راه ندارد».
رفسنجانی در این مصاحبه، خامنه‌ای و باند او را «جریانی که دور از میانه‌روی است و در حوزه کاملاً منزوی است» توصیف کرد و در این مورد به شکست فاحش کاندیداهای ولی‌فقیه در قم و مشهد در برابر روحانی که کاندیدای او بود، استناد کرد و افزود: «الآن در حوزه… به‌خاطر وجود علما و طلبه‌های فاضل الحمدلله مشکل اساسی نداریم».
رفسنجانی در قسمت دیگری از این مصاحبه، افتضاح دولت احمدی‌نژاد را بر سر ولی‌فقیه کوبید و گفت: «برنامه چهارم، برنامه کاملی بود، چون بر اساس سیاستهای چشم‌انداز مصوب و از سوی رهبری تأیید و ابلاغ شده بود. بعد از 5سال معلوم شد که 23 درصد آن اجرا شده است. اگر نه دولت داشتیم و هیچ چیز نداشتیم و کشور دیمی اداره می‌شد، 23 درصد خود به خود اجرا می‌شد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6454ce68-8215-4f4a-b98b-ef17ec35cf73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات