728 x 90

شقه دروني رژيم,بن بست اتمي,

عدم انتشار متن مذاکرات ژنو به جدال جدیدی میان باندهای رژیم تبدیل شده است

-

مذاکرات اتمی رژیم ایران
مذاکرات اتمی رژیم ایران
یکی از مهره‌های باند رفسنجانی ـ روحانی، با رد خواستهٴ باند رقیب مبنی بر انتشار متن مذاکرات ژنو از آنها پرسید: «از سال ۸۳ تا کنون کدام مذاکره هسته‌یی منتشر شده است؟!»
حسن بهشتی‌پور که اظهاراتش در سایت پاسدار رضایی (تابناک 14دی) درج شده، گفت: «مذاکرات مثل کوه یخ است که ۱۰ درصد آن بیرون از آب است و بقیه در زیر آب‌ که البته بسیار حجیم‌تر و بزرگ‌تر است. در واقع روند اجرای توافق ژنو باید به تدریج موشکافی و اجرا شود».
بهشتی که از او به‌عنوان کار‌شناس مسائل هسته‌یی نام برده شده، ادعا کرد: «مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است… اما مذاکرات هسته‌یی 10سال طول کشیده است، نمی‌شود همه چیز یک‌شبه حل شود».
وی سپس افزود: «بعضی برداشت کرده‌اند که در توافق ژنو طرف غربی به‌ویژه ابهام آمیز برخورد کرده و تیم مذاکره‌ کننده تلاش نموده که روند مذاکرات و توافقات را از ملت ایران پنهان نگه دارند».
وی افزود: «این تحلیل ناشی از بی‌اعتمادی است که عده‌یی به مذاکره‌ کنندگان دارند… از سال ۸۳ تا کنون مذاکره می‌کنیم، تا کنون کدام یک از آن مذاکرات منتشر شده است؟».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6319f5a8-ab9e-46ac-aa7e-9b24310085ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات