728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان و همراهی کانونهای شورشی از ایران

همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان
همراهی کانونهای شورشی با همایش بزرگ ایرانیان

۴روز پس از برگزاری همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، هم‌چنان پیامهای همراهی هموطنان و اعضای کانونهای شورشی که از طریق پخش مستقیم آن در سیمای آزادی یا شبکه اینترنت و موبایل شاهد همایش بزرگ ایرانیان بودند به دستمان می‌رسد.

 

همراهی کانونهای شورشی تهران با همایش بزرگ ایرانیان

کانونهای شورشی تهران ضمن دنبال کردن مستقیم همایش بزرگ ایرانیان که هم زمان بر روی شبکه‌های ماهواره‌یی و اینترنتی پخش می‌شد، پیامهای حمایت آمیزی ارسال کردند:

اعضای یکی از کانونهای شورشی در پیام خود گفت: « ایران آزاد با مریم رجوی، یگان شورشی از تهران ». همچنین اعضای کانون شورشی دیگری تصاویر مریم رجوی که از همین گردهمایی گرفته شده بود را در اماکن مختلف نصب کردند.

نصب عکس مریم رجوی و پیام کانون شورشی - تهران

 

اعضای کانونهای شورشی دیگری نیز از تهران، قطعاتی از تماشای سخنرانی مریم رجوی از طریق تبلت یا موبایل را ارسال کردند. همچنین یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب پوسترهای دستنویس با مضمون « کانونهای شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی هستند – مریم رجوی – ۹تیر ۹۷» در اماکن مختلف کردند.

همراهی کانونهای شورشی و پخش تراکت دستنویس - تهران

 

همراهی کانونهای شورشی کرج با همایش بزرگ ایرانیان

یکی از کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی قسمتی از سخنان مریم رجوی کرد، بر روی دیوار جمله « نوک کوه آتش تغییر و سرنگونی در ایران نمایان شده. مریم رجوی ۹تیر ۹۷» به چشم می‌خورد.

عضو کانون شورشی دیگری در پیامش گفت: «خواهر مریم عزیز، صحبتهای شما در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس را شنیدیم، ما بچه‌های کرج متعهد می‌شویم که با کانونهای شورشی شما را به ایران بیاوریم، گردهمایی امسال واقعاً بی‌نظیر بود، واقعاً عالی بود و مشت محکمی به دهان ولی‌فقیه جنایتکار بود، سال دیگر این گردهمایی را در ایران جشن خواهیم گرفت. به امید پیروزی، دوستتان داریم».

دیوارنویسی و پیام همراهی کانونهای شورشی کرج

 

همراهی کانون شورشی اردبیل با همایش بزرگ ایرانیان

اعضای یکی از کانونهای شورشی اردبیل نیز با نصب پوسترهای مریم رجوی و جمله‌ای از سخنرانی مریم رجوی در همایش ایرانیان با مضمون « سرنگونی این رژیم کانون شورشی می‌خواهد و ارتش آزادیبخش» همراهی خود را نشان دادند.

نصب پوستر و جملات مریم رجوی توسط کانون شورشی اردبیل

 

همراهی کانونهای شورشی رشت با همایش بزرگ ایرانیان

یکی از اعضای کانون شورشی ۲۰۹رشت ضمن دیوارنویسی و نصب تراکت سخنان مریم رجوی در پیامش گفت:« کانونهای شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی هستند».

دیوارنویسی و نصب تراکت سخنان مریم رجوی - کانون شورشی ۲۰۹رشت

 

همراهی کانونهای شورشی همدان و شیراز با همایش بزرگ ایرانیان

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید مهدیه مددزاده از همدان در پیامی گفتند: « سلامی دارم به همه مجاهدین راه آزادی، به همه اشرف‌نشانها و کانونهای شورشی و تمام هواداران عزیزی که امروز در این گردهمایی نماینده ما مردم به‌جان آمده از ستم آخوندی هستید، دست مریزاد خدا یاور شما باشد که فریادهای پرطنین شما لرزه بر کل سیستم آخوندی انداخته است. ما هم مشتاقانه کهکشان را مثل هر سال از دریچه تلویزیون می‌بینیم و آرزو داریم که سال بعد در ورزشگاه آزادی همه شما را ببینیم و رنج غربت و دوری از وطن برای شما و عذاب خفقان دیکتاتوری برای ما به پایان برسد شکر خدا که تمام شرایط به نفع ملت ایران در حال چرخش است و عملاً عمر این رژیم به پایان رسیده است. همان‌طور که خواهر مریم عزیز گفتند سراپای حکومت در گرداب جنگ درونی است و نه می‌تواند و نه می‌خواهد مشکلی را حل کند و بی‌تردید این شرایط بحرانی برگشت‌ناپذیر است با تمام وجود باور داریم که تا شکفتن تا رسیدن تنها یک قدم و یک لحظه باقی است ما نیز همراه با خواهر مریم می‌گوییم همه برای قیام و هر لحظه با قیام ».

همچنین کانون شورشی دیگری از شیراز با نصب تراکت « کانونهای شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی هستند - از سخنان مریم رجوی در همایش ایرانیان در ویلپنت پاریس» همراهی خودش را نشان داد.

همراهی کانونهای شورشی با همایش ایرانیان در پاریس - همدان و شیراز

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61a15ed8-80fe-4998-8c14-afedb2ee3683"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات