728 x 90

ابراز وحشت جمعی اژه‌ای، شمخانی و ۵وزیر رئیسی جلاد از محکومیت‌های جهانی حکومت آخوندی

جلسه ستاد حقوق بشر رژیم
جلسه ستاد حقوق بشر رژیم

ابراز وحشت جمعی اژه‌ای، شمخانی و ۵وزیر رئیسی جلاد از محکومیت‌های جهانی حکومت آخوندی

  • آخوند دژخیم اژه‌ای رئیس قضاییه جلادان: هجمه‌ها و تحمیل‌های ناروایی به‌لحاظ حقوق‌بشری بر نظام ما وارد می‌شود
  • پاسدار شمخانی: ما باید از حق مظلومان و مستضعفان در سطح دنیا دفاع کنیم
  • پاسدار وحیدی، وزیر کشور رژیم: لازم است فعالانه‌تر از قبل عمل کنیم و از موضع انفعالی گذشته فاصله بگیریم
  • آخوند خطیب وزیر اطلاعات رژیم: باید در زمینه رویکرد تهاجمی با مسائل حقوق‌بشر فعالانه‌تر از گذشته عمل کنیم
  • غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق‌بشر قضاییه خامنه‌ای: حقوق‌بشر را به‌عنوان یک پروژه علیه ما تبدیل کرده‌ و از انواع سازوکار‌ها برای پیشبرد این پروژه استفاده می‌کنند

در پی محکومیت‌های گسترده جهانی حکومت آخوندی به‌خاطر تروریسم و نقض حقوق‌بشر از جمله در مجمع عمومی ملل متحد و دادگاههای اروپایی، سردمداران رژیم از جمله اژه‌ای سردژخیم قضاییه خامنه‌ای، شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم، ۵وزیر رئیسی جلاد و دادستانهای جنایتکار رژیم آخوندی در جلسه‌ای تحت عنوان شورای عالی ستاد حقوق‌بشر رژیم جمع شدند و طی یک کر هماهنگ نسبت به محکومیتهای گسترده جهانی آخوندها در پی اوجگیری جنبش دادخواهی ابراز وحشت کردند.

اژه‌ای که به‌عنوان رئیس شورای عالی ستاد حقوق‌بشر قضاییه دژخیمان سخنرانی می‌کرد گفت: هجمه‌ها و تحمیل‌های ناروایی به‌لحاظ حقوق‌بشری بر نظام ما از ناحیه غربیها وارد می‌شود. این موضوع بسیار قابل تأمل است که آمریکا و یا کانادا غالباً بانی قطعنامه‌های حقوق‌بشری علیه کشور ما می‌شوند...

وی مدعی شد: ما در زمینه حقوق‌بشر نباید رویکرد انفعالی داشته باشیم هدف اصلی ما در مقولات حقوق بشری، تأثیرگذاری در سطوح جهانی است (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱۵دی۱۴۰۰).

در جلسه شورای عالی ستاد حقوق‌بشر قضاییه جلادان، علاوه دژخیم اژه‌ای، پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم، آخوند خطیب وزیر اطلاعات آخوندی، وحیدی وزیر کشور دولت آخوند رئیسی و غریب‌آبادی، دبیر این ستاد سخنرانی کردند.

پاسدار شمخانی در سخنرانی خود با استناد به سخنان ولی‌فقیه ارتجاع گفت: ما باید از حق مظلومان و مستضعفان در سطح دنیا دفاع کنیم

وحیدی وزیر کشور رژیم نیز به ضرورت خروج رژیم از انزوای بین‌المللی اشاره کرد و گفت لازم است در کنوانسیونهای بین‌المللی فعالانه‌تر از قبل عمل کنیم و از موضع انفعالی گذشته فاصله بگیریم.

آخوند خطیب وزیر اطلاعات رژیم از برگزاری یک دادگاه نمایشی در مورد پرونده دژخیم قاسم سلیمانی قدردانی کرد و افزود: لازم است در زمینه رویکرد تهاجمی در حوزه مسائل مرتبط با حقوق‌بشر فعالانه‌تر از گذشته عمل کنیم.

غریب‌آبادی با غیظ گفت: کشور‌های غربی و آمریکا، حقوق‌بشر را به یک پروژه علیه ما تبدیل کرده و از انواع سازوکار‌ها و ظرفیت هایشان برای پیشبرد این پروژه استفاده می‌کنند (خبرگزاری قضاییه رژیم میزان ۱۵دی۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e334ebf-b484-4ea8-8783-e2101b10e699"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات