728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

سپاه پاسداران مشغول آموزش باندهای مافیایی مکزیک است

-

پاسداران جهل و جنایت رژیم آخوندی - آرشیو
پاسداران جهل و جنایت رژیم آخوندی - آرشیو
تروریسم آخوندها این بار در کجا به تله افتاد؟ در مکزیک، در جریان بکارگیری یک باند مواد مخدر:
حدود ۳سال پیش در ناباوری همگان، یک روزنامه مکزیکی به نام یونیورسال تیتر بزرگ صفحه اول خود را به این خبر اختصاص داده بود که سپاه پاسداران مشغول آموزش باندهای مافیایی مکزیک است. در گزارش این روزنامه نوشته شده بود: اعضای سپاه قدس ایران با زنان مکزیکی ازدواج می‌کنند تا پاسپورت مکزیکی بگیرند و سپس نام خود را به مکزیکی تغییر می‌دهند تا بتواند راحت به آمریکا تردد کنند و در آن‌جا به‌عملیات تروریستی دست بزنند.
این روزنامه نوشته بود که سپاه قدس از ۲سال قبل پایگاههایی را برای آموزش باندهای مواد مخدر در شمال مکزیک راه انداخته است و به آنها در مورد بکارگیری سلاحهای پیشرفته آموزش می‌دهد.
این خبر از یک مقام در سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا نقل شده بود. محمدحسن قدیری ابیانه که آن زمان سفیر آخوندها در مکزیک بود به‌شدت به درج این خبر اعتراض کرد و آن را انکار نمود. اما حالا که توطئه تروریستی رژیم برای کشتن سفیر عربستان در واشنگتن با کمک باندهای مواد مخدر در مکزیک فاش شده، این‌گونه اطلاعات به یک موضوع جدی تبدیل شده است. ارباب سیار یکی از عناصر این طرح که در حال حاضر در آمریکا زندانی است، در مکزیک بنگاه فروش خودرو و به فعالیتهای اقتصادی دیگر مشغول بوده و همزمان به ایران هم سفر کرده و با فرماندهان نیروی قدس در ارتباط بوده است.
علاوه بر این، رژیم آخوندی تحت پوشش امور فرهنگی و رسانه‌یی به فعالیتهای گسترده از طریق سفارت خود در مکزیک مشغول بوده است. این فعالیتها به حدی رسید که آمریکا را نگران کرد و این کشور به دولت مکزیک در این رابطه هشدار داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5de97dcb-44c2-49c4-a773-6cd21750283d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات