728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,اذيت و آزار زندانيان,زندانیا

زندانی سیاسی سعید حسین‌زاده تهدید به اعتصاب‌غذای خشک کرد

-

زندانی سیاسی سعید حسین‌زاده در اعتصاب غذا در زندان اوين
زندانی سیاسی سعید حسین‌زاده در اعتصاب غذا در زندان اوين
زندانی سیاسی سعید حسین‌زاده در نهمین روز اعتصاب‌غذای خود، طی نامه‌یی تهدید کرد در صورت عدم رسیدگی به مطالباتش دست به اعتصاب‌غذای خشک خواهد زد.

این زندانی سیاسی در اعتراض به وضعیت پرونده و نگهداری‌اش در زندان و همچنین نسبت به ممانعت دژخیمان از رسیدگیهای پزشکی و درمانی، از روز جمعه 30بهمن اعتصاب‌غذا کرده است.

در قسمتی از نامه سعید حسین‌زاده آمده است به علت مشکلات گوارشی و خطر از کار افتادن کلیه ناچار شده‌ام مصرف داروها را قطع کنم و مسئولیت هر اتفاقی را متوجه دستگاه قضایی و عوامل اطلاعات سپاه می‌دانم که بدون هیچ حکم و تعریف قانونی «اقدام به دستگیری، بازجویی و تفتیش عقاید و پرونده‌سازی برای من کرده‌اند».

وی افزوده است اطلاع نداشته، حمایت از کودکان کار جرم است و با زندان پاسخ داده می‌شود.
این زندانی سیاسی که هم‌اینک دومین سال حبس خود را در بند هفت زندان اوین سپری می‌کند ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۳ با یورش مأموران اطلاعات آخوندی دستگیر و به بند ۲ الف اطلاعات سپاه پاسداران منتقل شد. سعید حسین‌زاده به مدت ۳ ماه تحت شکنجه‌های دژخیمان قرار داشت. از جمله اتهامات وی تبلیغ علیه نظام و توهین به ولی‌فقیه عنوان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d4cf9f2-ce7b-41c2-9f73-8160d847e874"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات