728 x 90

شریعتمداری: اروپا آسمان را به روی پروازهای ایران بست، ما هم تنگه هرمز را ببندیم

اروپا آسمان را به روی پروازهای ایران بست
اروپا آسمان را به روی پروازهای ایران بست

شریعتمداری: اروپا آسمان را به روی پروازهای ایران بست، ما هم تنگه هرمز را ببندیم

حالا که اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده

ما هم تنگه هرمز را ببندیم

 

شریعتمداری نیابتی خامنه‌ای در کیهان

ایران حق دارد و می‌تواند تنگه هرمز را به روی کشتی‌ها ببندد

کیهان خامنه‌ای در گزارشی با عنوان «اروپا آسمان را به روی پروازهای ایران بست دریا را به روی کشتی‌های اروپایی ببندید»، نوشت: اروپا با شروع دور جدیدی از تحریم‌ها به بهانه واهی ارسال موشک از ایران به روسیه، مسیر تقابل را به جای تعامل با ایران برگزید، حال اروپا باید منتظر تاوان این تصمیم باشد.

بدون شک توقف و عدم رسیدن کشتی‌های اروپایی به مقصد، ضرر بیشتری را به اروپا در مقایسه با عدم پرواز هواپیماهای ایرانی برای ایران به ارمغان خواهد آورد.

کیهان افزود: ایران ۱۴۰۳ علاوه بر خلیج‌فارس و تنگه هرمز دستان کشیده‌ای را در آب‌های دیگر جهان و منطقه هم‌چون در دریای سرخ، دریای مکران، اقیانوس هند و مدیترانه دارد.

روزنامه کیهان (رژیم): ۲۵مهر ۱۴۰۳

 

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان نوشت: دهها اهرم قدرتمند برای تنبیه سران بی‌اختیار و بُزدل اروپا در اختیار داریم! جمهوری اسلامی ایران حق دارد و می‌تواند در صورتی که منافع ملی خود را در مخاطره ببیند، تنگه هرمز را به روی کشتی‌های نفتکش و حتی کشتی‌های حامل کالای تجاری و تسلیحاتی کشورهای متخاصم (در اینجا کشورهای عضو اتحادیه اروپا) ببندد و دلیلی ندارد که این کشورها از تنگه‌ای که در آب‌های سرزمینی کشورمان قرار دارد اجازه عبور داشته باشند.

روزنامه کیهان (رژیم): ۱۴۰۳۰۷۲۵

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59db7286-7b9b-4126-8a9e-f20dfc5c94ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات