علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع عوامل باند خامنهای در حمله روز جمعه به آخوند روحانی را محکوم کرد و خواستار تشکیل کمیته حقیقتیاب در این رابطه شد.
وی گفت: نمایندگان مجلس از این حرکت مشمئز کننده ناراحت و عصبانی هستند. غالب نمایندگان مصمم هستند که در اولین جلسه مجلس، حرکت موثری را از خود داشته باشند. ممکن است این اقدام در قالب تذکر باشد یا تشکیل کمیته حقیقتیاب و تحقیق.. بزرگان انقلاب و ائمه جمعه نباید در این مورد سکوت کنند و باید موضع بگیرند، چرا که نفس عمل باطل و محکوم است و اینهایی که دلداده انقلاب هستند باید موضع بگیرند.
رحیمی افزود: بعد از انتخابات افراد باید ظرفیت خود را نشان دهند، نه اینکه افرادی که رأی مردم را نتوانستند جلب کنند، توهین کنند و موجب وهن کشور شوند.
رحیمی گفت: به نظر میرسد توهین کنندگان به رئیسجمهور همان حلقهای هستند که به رئیس مجلس در ماجرای 22بهمن حمله کردند. اینها حلقهای به هم پیوسته، افراطی و انحرافی هستند که به نام انقلابی گری در صف انقلابیون رخنه کردهاند.
وی اضافه کرد: اصولگرایان نیز باید تبری خودشان را از این افراد اعلام بکنند.
وی گفت: نمایندگان مجلس از این حرکت مشمئز کننده ناراحت و عصبانی هستند. غالب نمایندگان مصمم هستند که در اولین جلسه مجلس، حرکت موثری را از خود داشته باشند. ممکن است این اقدام در قالب تذکر باشد یا تشکیل کمیته حقیقتیاب و تحقیق.. بزرگان انقلاب و ائمه جمعه نباید در این مورد سکوت کنند و باید موضع بگیرند، چرا که نفس عمل باطل و محکوم است و اینهایی که دلداده انقلاب هستند باید موضع بگیرند.
رحیمی افزود: بعد از انتخابات افراد باید ظرفیت خود را نشان دهند، نه اینکه افرادی که رأی مردم را نتوانستند جلب کنند، توهین کنند و موجب وهن کشور شوند.
رحیمی گفت: به نظر میرسد توهین کنندگان به رئیسجمهور همان حلقهای هستند که به رئیس مجلس در ماجرای 22بهمن حمله کردند. اینها حلقهای به هم پیوسته، افراطی و انحرافی هستند که به نام انقلابی گری در صف انقلابیون رخنه کردهاند.
وی اضافه کرد: اصولگرایان نیز باید تبری خودشان را از این افراد اعلام بکنند.