بر اثر انفجار مخزن گاز آمونیاک در یک کارخانه یخ در منطقه آخر آسفالت اهواز، حدود 30 تن مصدوم شدهاند.
دلیل این انفجار که جمعهشب بهوقوع پیوست، حجم زیاد گازهای آزاد شده در محیط و راکد بودن هوای محل، عنوان شده است.
بنا به گزارشهای منتشر شده، برخی از شهروندان ساکن اطراف خیابان شریعتی جنوبی اهواز دچار مسمومیت و عارضه تنفسی شدند.
شهیار میرخشتی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی رژیم در خوزستان با تأیید این خبر به خبرگزاری رسمی رژیم موسوم به ایرنا گفت: «نشت گاز آمونیاک بسیار خطرناک بوده و به سرعت باعث مسمومیت دهها شهروند اهوازی شده است». به گفته وی احتمال افزایش مصدومان وجود دارد.
دلیل این انفجار که جمعهشب بهوقوع پیوست، حجم زیاد گازهای آزاد شده در محیط و راکد بودن هوای محل، عنوان شده است.
بنا به گزارشهای منتشر شده، برخی از شهروندان ساکن اطراف خیابان شریعتی جنوبی اهواز دچار مسمومیت و عارضه تنفسی شدند.
شهیار میرخشتی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی رژیم در خوزستان با تأیید این خبر به خبرگزاری رسمی رژیم موسوم به ایرنا گفت: «نشت گاز آمونیاک بسیار خطرناک بوده و به سرعت باعث مسمومیت دهها شهروند اهوازی شده است». به گفته وی احتمال افزایش مصدومان وجود دارد.