728 x 90

رسانه حکومتی: روزگاری را تجربه خواهیم کرد که نیاکان‌مان در عهد مغول هم تجربه نکردند!

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

این فرصت اندک را دریابید، عنوان روزنامه حکومتی اعتماد است که با اعتراف به فروپاشی اقصادی، گرانی کمرشکن، تورم افسارگسیخته و... در حاکمیت آخوندی، به پیامدهای هولناک یک جامعه‌ای در آستانه انفجار هشدار داد.

اعتماد «سامایابی اقتصاد» در نظام فاسد آخوندی را «امری فوق دشوار» عنوان کرد و نوشت:... این‌که چرا کشور به این نقطه رسیده حکایت تلخ و دردناکی است که عمدتاً در فقدان بینش علمی، منفعت‌طلبیهای نامشروع شخصی و گروهی، تمامیت‌خواهی سیاسی و سیطره ایدئولوژی‌های مخرب بر ذهنیت اغلب نیروهای ذی‌نفوذ سیاسی و اجتماعی، ریشه دارد... .
پراکندگی ویرانگر قدرت سیاسی و خودسریهای پایان‌ناپذیر ناشی از آن در عرصه رسمی، ظاهراً توان هر گونه حرکت موج‌آفرین و افق‌گشا (؟!) در این زمینه‌ها را از وی سلب کرده است. در چنین شرایطی، تمام نارضایتی‌های اجتماعی در قالب مطالبات اقتصادی جامعه متمرکز و فشار آن به‌طور مستقیم و یکجا متوجه دولت خواهد شد. دولت احتمالاً در برابر این فشارها کنترل خود را از دست خواهد داد یا با دستپاچگی، تصمیماتی خواهد گرفت که هر یک مغایر و متضاد دیگری خواهد بود به‌خصوص این‌که «صاحب‌نظران اقتصادی» نیز هر کدام بر راه‌کاری تأکید می‌کنند که هیچ‌وجه اشتراکی در آنها قابل کشف نیست و موردی از اجماع نظر در بین آنان نمی‌توان یافت. به هر حال، دولت رئیسی فرصت چندانی در اختیار ندارد. بدبختانه در پشت ناکامی و شکست او فرصتی برای دیگران هم نهفته نیست. .
روزگاری را تجربه خواهیم کرد که نیاکان‌مان در عهد مغول هم تجربه نکردند! (روزنامه حکومتی اعتماد ۲۳فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ffab0c4-cbb9-4a22-a890-0b2e9918b88a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات