728 x 90

حمله احمدی‌نژاد به قوه قضاییه

حمله احمدی‌نژاد به قوه قضاییه
حمله احمدی‌نژاد به قوه قضاییه
احمدی‌نژاد در متنی که منتشر کرد، با حمله به دستگاه قضاییه خامنه‌ای نوشت: "نارضایتی از عملکرد مقامات قضایی در حدی است که اگر از مردم نظرخواهی شود شاید درصد اندکی از مردم نسبت به‌عملکرد آن قوه رضایت داشته باشند.
وی افزود:‌ در موارد متعدد دستگاه قضایی ابتدا افراد را دستگیر و سپس نسبت به تحقیق و جمع‌آوری اسناد اقدام می‌نماید. یعنی اول مجازات شروع می‌شود و سپس رسیدگی انجام می‌گردد. فزونی تعداد زندانیان تحت قرار بازداشت موقت نسبت به زندانیان محکوم به مجازات حبس (در هر سال سه برابر)، نشانه این اشکال است.

در بسیاری از موارد اتهامات افراد قبل از رسیدگی و اثبات، به‌صورت علنی و در رسانه‌های جمعی از جمله صدا و سیما با قاطعیت اعلام و از افراد هتک حیثیت می‌شود اما رسیدگی به‌صورت غیرعلنی انجام می‌شود.

امروزه این باور در جمع کثیری از مردم وجود دارد که برخی از برخوردهای قضایی صرفاً از موضع سیاسی و برای برخورد با مخالفان سیاسی مقامات قضایی و یا بستگان آنان و یا همکیشان سیاسی آنها و یا برای ایجاد توازن در رقابتهای بین جریانهای سیاسی کشور انجام می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f0e208f-fd2b-458b-9c61-039296e64ede"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات