728 x 90

امیر حسین مرادی و علی یونسی به ۱۶سال زندان محکوم شدند

علی یونسی و علی‌حسین مرادی
علی یونسی و علی‌حسین مرادی

دو دانشجوی نخبه دانشگاه صنعتی پس از دو سال حبس انفرادی توسط قضاییه جلادان به ۱۶سال زندان محکوم شدند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس-تسنیم روز دوشنبه ۵اردیبهشت۱۴۰۰ به‌نقل از خبرگزاری رسمی رژیم خبر داد که امیر حسین مرادی و علی یونسی دو دانشجوی نخبه دانشگاه صنعتی که دو سال پیش دستگیر شده بودند و طی این مدت اساساً در حبس انفرادی تحت فشار و شکنجه برای گرفتن اعترافهای اجباری قرار داشتند، در بیدادگاه قضاییه جلادان به ۱۶سال زندان محکوم شده‌اند.

این منبع به‌نقل از ایرنا نوشت: «حکم دادگاه بدوی (ع. ی) و (ا. م) دو تن از مجرمین امنیتی مرتبط با (مجاهدین) صبح امروز صادر شد»

خبرگزاری رسمی رژیم که در تیول دولت رئیسی جلاد است، حکم ۱۶سال زندان در شکنجه‌گاههای دیکتاتوری آخوندی را به‌نحو مسخره‌یی «رأفت اسلامی» نامیده و می‌نویسد: «دادگاه بدوی با بررسی پرونده این دو نفر با جرائمی چون افساد فی‌الارض، اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام، نهایتاً با رأفت اسلامی حکم به ۱۶سال حبس برای آنها داده است. (ع. ی). . و (ا. م) دو نفر از مرتبطان با (مجاهدین) هستند که فروردین ۱۳۹۸حین انجام عملیات تروریستی در داخل کشور دستگیر شده بودند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f806816-fe44-4168-9cb8-3c77d9986576"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات